espang Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei Jeg leter etter en person som kan ta noen timer privatundervisning med en elev ved den engelske skolen i Oslo som trenger noen timer opplæring i Pascal programmering. (spør meg ikke hvorfor de fortsatt underviser i dette) Vennligst ta kontakt med: espen angermo - [email protected] På forhånd takk Espen Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hehe, vel, den beste form for privatundervisning er selvlæring . Når jeg var 11 år, lærte jeg mye Delphi i løpet av noen uker (med prelagde komponenter, lol), men det var da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Enig med chrml her, det beste (og billigste) er nok selvlæring. Det finnes enormt mange toturials om Delphi og Pascal "der ute", Google is your friend! EDIT: Her var det mange skriveleifer ja!! Endret 2. mai 2004 av @kd Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Selvlæring og tutorials, Jaaaa - det hjelper sikkert i skolesammenheng, Tenk at skolen ikke kom på det selv, tank så ufattelig mye penger dem kunne spart på det da! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Når jeg var 11, brukte jeg hjælpefilene i Delphi mye for å lære om de forskjellige innebygde variabeltypene (float, string, pchar, etc...), og for å lære hva de reserverte ordene gjorde (if then, while do, repeat, for, inherited, etc...). Vel, selvlæring er noe alle klarer . Les hjælpefilene i Delphi, og hvis ikke det holder, kan du søke opp noen tutorials på google. Endret 2. mai 2004 av chrml Lenke til kommentar
michaenh Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg leter etter en person som kan ta noen timer privatundervisning Han leter etter en person som kan ta noen timer privatundervisning med en elev ved den engelske skolen . De som kan bør svare mannen. Jeg kan desverre ikke... men hadde gjerne prøvd mitt beste hvis jeg hadde tid. michaenh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå