Starcraft_RULES Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg lurer på om noen har testet Zalman Real Surround Sound Hodetelefoner (her) De skal vistnok ha Surround Sound, men hvor bra er de ? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Hardware.no har jo testet dem! Kanskje bruke søke funskjonen neste gang? http://www.hardware.no/tester/lyd/zalman_zmrs6f/ EDIT: Skriveleif's Endret 29. februar 2004 av Dagger Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 jeg har dem! lyden er bra og sånnt, MEN de har et STORT minus: de har tre minijack plugger..... Lenke til kommentar
muv Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 MEN de har et STORT minus: de har tre minijack plugger..... må jo det siden det er surround Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 MEN de har et STORT minus: de har tre minijack plugger..... må jo det siden det er surround Jeg vet da det!!! Men det er et stort minus likevel... Du kan ikke bare stikke de rett i headphone utgangen i høytalerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 synes det der var et rimelig dårlig argument egentlig.. blir som å si at dvd er dumt pga man ikke kan stikke platene rett i vhs spilleren Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 For meg er det et problem!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 For meg er det et problem!!!!!!!!!!! Fordi du ikke har mer en en MiniJack inn? Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Fordi du ikke har mer en en MiniJack inn? næi!! fordi jeg må krype under PCen for å skifte mellom høytalere og hodetelefon. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Dritt...jeg sjkket testene før jeg la ut spørsmål, må ha oversett det. Vell, takk for svarene. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 næi!! fordi jeg må krype under PCen for å skifte mellom høytalere og hodetelefon. kjøp deg sånn kabel som jeg har, vet ikke hva det heter, men kan ihvertfall ha både høytalere og øretelefoner koblet i sammtidig. En sånn sak man setter i utgangen slik at det blir 2. Dette ble vanskelig Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Om du skal ha surround så må du nok bak pc`n ja. men Stereo så plugg inn den hvite pluggen Gode headsett... men mye instillinger må til for å få god surround. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå