kaliber Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvis en tar ut alle innmaten i en gammel videospiller.. så har en jo et kanskje brukbart kabinett? en får selvsagt ikke plass til strømforsyninga men, en kan jo skjære litt å så få plass til den. Er det lurt å plassere et hk,psu etc i en gammel videospiller? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 ja hvorfor ikke? der er ikke farlig nei, og du kan få en PSU inni den, se på Lin-itx.com (tror jeg det var) Lenke til kommentar
razer Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det er fullt mulig ja, har akkurat modda en pc inn i en gammel forsterker! nice Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det er fullt mulig ja, har akkurat modda en pc inn i en gammel forsterker! nice bilder bilder bilder bilder.... Lenke til kommentar
razer Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er fullt mulig ja, har akkurat modda en pc inn i en gammel forsterker! nice bilder bilder bilder bilder.... Bestilte meg kamera for tre uker siden, første var defekt, og nå påstår de at jeg ikke har sendt det inn igjen... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er fullt mulig ja, har akkurat modda en pc inn i en gammel forsterker! nice bilder bilder bilder bilder.... Bestilte meg kamera for tre uker siden, første var defekt, og nå påstår de at jeg ikke har sendt det inn igjen... gå til forbruker innspektørene... Hvilken shop var det? Lenke til kommentar
above Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er fullt mulig ja, har akkurat modda en pc inn i en gammel forsterker! nice bilder bilder bilder bilder.... Bestilte meg kamera for tre uker siden, første var defekt, og nå påstår de at jeg ikke har sendt det inn igjen... gå til forbruker innspektørene... Hvilken shop var det? Ikke gå off topic da Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 On topic: Min PC-i-videospiller Lenke til kommentar
bleak Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 pent. det å gjøre om stereo utstyr til kabineter er pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå