MrLuni Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Som sagt... Ein kamerat av meg bruker ikke cpu goop og det går greit. Er det skadelig Endret 29. februar 2004 av luni Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det er ikke skadelig hvis cpu ikke blir varm. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Offtopic med det samme eg har link oppe... Når eg klokker barton min til xp3200 så detter eg ut av spill etter ei stund, winxp bli og ein smule rar Hadde ikke noen som helst problemer med dette før. Har ikke gjort noe nytt med maskina. Tempe er normal. Endret 29. februar 2004 av luni Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Offtopic med det samme eg har link oppe... Når eg klokker barton min til xp3200 så detter eg ut av spill etter ei stund, winxp bli og ein smule rar Hadde ikke noen som helst problemer med dette før. Har ikke gjort noe nytt med maskina. Da kan det hende din er blitt for varm. Sjekket tempen i det siste? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det er ikke et "must" å bruke kjølepasta, men anbefales! Kjølepastaen senker cpu-tempen noen grader 0-5c - noe som kan øke levetiden på cpu'n m.m. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg gidder ikke starte egen topic så jeg spør forsiktig her... Hvordan legge på kjølepasta? Gni et tynt lag utover? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg gidder ikke starte egen topic så jeg spør forsiktig her... Hvordan legge på kjølepasta? Gni et tynt lag utover? bruk et kredittkort e.l. bruker selv sprøyta til gopp'en min Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 utover hele prossessoren eller bare på metalltingen i midten? Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Goop-Guiden! Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva slags prossersor? AMD xp? Isåfal er det bare på den "metalbiten" i midten Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 AMD: blanke tingen mitt i Pentium: Heile greia Tempen på pcn er fin og samme som alltid. 50grader nå (med eit steike varmt rom) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 AMD: blanke tingen mitt iPentium: Heile greia Tempen på pcn er fin og samme som alltid. 50grader nå (med eit steike varmt rom) +AMD A64/FX: Hele greia(ser ut som en intel cpu) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå