Titanium Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Hvor i Norge(helst Oslo) kan jeg få kjøpt en relativt bra chip.. Har ikke så lyst til å bestille fra utlandet, mest fordi at da må man som regel bruke visa, noe jeg ikke har:((og får ikke bruke morra mi sitt).. Endret 29. februar 2004 av Titanium Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Vet ikke om det er noen akkurat i Oslo som selger løse chip men... vet at denne karen holder til rundt skjedsmokorset og modder xbox-er med alladin advance chippen eller noe, du kan jo evt. kontakte han og spørre om han selger løse chip! Ellers kan du jo se på qxl sine sider, bare søk på xbox Selv har jeg kjøpt chip fra utlandet ettersom du fort sparer noen hundringser, litt avhengig av hva slags chip du velger selvsagt... Edit: Hvis du ikke har ALTFOR lyst til å begynne å lodde er jo x-bit en grei chip! Så på denne auksjonen på qxl, ikke så altfor dårlig pris! Sparer fortsatt en hundrelapp fra utlandet da men... Endret 29. februar 2004 av b_cybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå