Illuminant Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Jeg er da en av lederne i et nystiftet bf1942 clan som søker nye medlemmer. Vi spiller hovedsaklig bf og er på jakt etter ålreite nordmenn som kunne tenke seg litt sikkelig team play. Det viktigste vi tenker på er greit humør! Så ta en titt innom www.woa-clan.com eller ta en prat med meg på msn, [email protected]. Håper på seriøse hendvendelser. Mvh -=WoA-L=- Sjef Endret 7. mars 2004 av Sjef. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Har nå tenkt oss inn i up north (skandinavisk turnering for de som ikke visste) og trenger sårt nye medlemmer. alle vurderes STERKT Lenke til kommentar
Brynjard Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er jævli hardt å få tak i BF spillere for tia..... Vi i NVW sliter også no djevelsk. Tror det må være BF:V som ødelegger. Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Bf: V Jeg har aldri spilt 1942. Men jeg har hørt at vietnam er bedre Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Bf: V Jeg har aldri spilt 1942. Men jeg har hørt at vietnam er bedre Det du har hørt er så sant som det kan bli Likte ikke BF1942 så veldig godt, men når jeg så BF:Vietnam ble jeg nesten frelst Edit: Leif Endret 14. april 2004 av Artex Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Spillte BF 1942 sinnsykt mye før på nettet, men etter at vietnam kom ut har det bare blitt det...kommer vel ikke til å tørke støvet av BF1942 på noen år. BF Vietnam But let me know when u make a `nam clan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå