TheDarkListener Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Så i en annonse i VG (27/2) at absolute hi-fi har et surround anlegg nedsatt fra 2999,- til 999,- Anlegget består av to gulv høytalere, 2 bak høytalere og 1 center alle i tre. Saken er at jeg ikke finner noe info om disse. Står ikke noe om merke eller spes. i annonsen. Lurer på om noen klarer å finne noe om disse? Finner ikke no på google Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kan du ikke ringe absolute hifi eller emaile dem da? Like greit det. Komplett har forresten alt-i-ett surround anlegg til 795,- tilbud det også. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Kan du ikke ringe absolute hifi eller emaile dem da? Like greit det. Komplett har forresten alt-i-ett surround anlegg til 795,- tilbud det også. Skal ringe dem i morgen, så det på komplett også, men har dvd. Tror ikke det er like bra som det til 999,- uansett Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 999KR å med gulv høytalere, kan ikke være rare greiene!?! Å når de ikke oppgir merke så er vel fordi d er ett ukjent jallamerke Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 999KR å med gulv høytalere, kan ikke være rare greiene!?! Å når de ikke oppgir merke så er vel fordi d er ett ukjent jallamerke Ligner litt på disse. De er jo nedsatt fra 2999,-, men rare greiene er det ikke Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 På RIMI får du kjøpt surround pakke med forsterker OG DVD spiller for 1200kr... Funker fett hvis du har et SVÆRT stramtbudjsett og skal bruke det på soverommet eller noe.... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Får jeg kobla de til dvden eller må jeg ha forsterker? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 var den ment til meg? I så fall så er det en DVD og forsterker i ett, har ikke sjekket om du kan koble til ekstern DVD/forsterker... Hvis du skal ha en så burde du kanskje forte deg, er visst ikke så mange igjen... Ser at du bor i Oslo, og hvis de er utsolgt der du bor så kan du evt sende PM til meg så skal jeg se om jeg kan få holdt av et sett der jeg jobber (frogner, oslo)! Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Kjøp noe du _vet_ hva er!! Kunne likegodt vært; Høytaler-forundingspakke verdi 2999,-!!! Nå kr 999,- ! Hvis du faktiskt vet hva du kjøper, kan du lese tester osv. Endret 1. mars 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 tusen kroner er jo ikke rare greiene, så uansett vil han ikke tape så stort.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 kjøp heller noe brukt eller noe. test i allefall greiene først. høres muffins ut ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå