trultemor Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 pcn min er ganske gammel nå. fikk den i 98, og har hatt en del oppgraderinger på den. har aldri hatt noe særlig problemer med den, men nå er jeg møkklei av den, pluss at den er ganske så treig! det er umulig å bruke reason, photoshop og andre store prog uten at jeg må ta restart en eller anna gang etter å ha brukt dem. jeg har en pentium 2, 300mhz, 128ram, 20gb. nå har jeg lyst på en lynrask pc som går i svart/sølv farger. det betyr jo at jeg må ha ny skjerm, tastatur, mus og kabinett. så det er jo i grunn ikke vits i å begynne å kjøpe nye komponenter når jeg vil på en måte bytte ut alt? og da må jeg opp i 10 000 hvertfall sant? siden jeg vil ha lcd skjerm. har sett på en del pakketilbud, men der er aldri noe komplett, enten feil farge, ikke skjerm, feil tastatur/mus. eneste løsninga er selvbygging på komplett f.eks? noen tips, anything at all? Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 siden du skal ha lcd, kommer det nok til å koste opp mot 15000++ hvis du skal ha en lynrask pc Lenke til kommentar
trultemor Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 ehe.. ja joda.. men det skal ikke mye til for at jeg føler at jeg har en lynrask pc, med tanke på den jeg har nå Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Hva med å se lit i webshopper som Komplett, hardwarebutikken, psdata el. Hvis du skal ha en rask pc til et bredt bruk ville jeg godt får en p4 løsning 2.8-3.2 Ghz med 512-1024 Mb pc 3200 ram eller raskere pluss et radeon 9800 pro og en passe stor S-ata Harddisk. Da har du en lynrask pc sammenliknet med den gamle... Endret 29. februar 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva med her og her he he (trultemor) du ny medlem... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 om du tar et lite søk i forumet så vil du finne en hel masse gode forslag/oppsett til ny pc. Anbefaler deg i å sjekke litt rundt de forsjellige enhetene du skal kjøpe til bygge pc'en. Kan nemlig være store forsjeller på ytelse i forhold til pris. Tar du deg tid til å lese/studere rundt om i forumet her så har veldig mange gode tester/komentarer til det fleste komponentene... lykke til! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Velkommen til forumet Ville ha gått for et amd64 system. Send mail til komplett og utdyp problemet ditt. De hjelper deg garantert Lenke til kommentar
Løve Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) [url="http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1389"]Her er en shuttle i grå[/url] [url="http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1694"]og her er en LCD skjerm.[/url] Det er sikkert lynraskt nok for Photoshop o.l. PS: Den leveres uten operativ system. Endret 1. mars 2004 av Solar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå