darkness| Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er jo godt mulig de faktisk ikke kom seg ut av seg selv - men allerede var ute. Han virker jo litt ekstrem han fyren. Godt mulig at han hadde de løs rundtom. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Husker jeg så på discovery om en man som bodde i ca. 3 dager sammen med maur, edderkopper og slanger i et lite glassbur *grøss* Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Hunder er ikke no bedre. Vi med hunder skal ikke være trygge vi heller for å bli spist når vi er døde. Er vel naturlig nokk, han blei vel sulten ettervert. Endret 4. mars 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Åssen kjæler man med en giftig tarantella? Det gjør man ikke Btw, så kan edderkopper komme seg ut av burene sine om det bare er en "skyvedør" i glasset. Har skjedd med folk før.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ikke med mennesker heller da. Mennesker spiser mennesker de og. Lenke til kommentar
xico Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hunder er ikke no bedre. Vi med hunder skal ikke være trygge vi heller for å bli spist når vi er døde. Er vel naturlig nokk, han blei vel sulten ettervert. - Det var en hund i hytta, og den levde. Det er ting som tyder på at hunden har spist på avdøde, opplyser politiet. Hunden ble straks avlivet etter funnet. .... Hvorfor ble den avliva da? Var da ikke den som drepte mannen? Hunden måtte jo overleve.... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvorfor ble den avliva da? Var da ikke den som drepte mannen? Hunden måtte jo overleve.... Mest sannsynlig fordi det ikke var noen som kunne ta seg av den, hunder klarer seg som regel ikke selv i skogen lissom Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 De fleste dyr som har spist noe menneske kjøtt blir avliva, det er fordi det er fare for at dyret kan ha fått smaken på menneske kjøtt. Hvis en bjørn angriper et menneske så blir den somregel jekta ned og drept, om det er mulighet for å finne den rette bjørnen. Det er fordi det er frykt for at bjørnen har fått smaken på å drepe mennesker, så da er det bedre å være føre var en etter snar. Det er greit nokk det, om dyret holder til i et slik område at det er stor fare for gjentagelse hvis han fikk smaken på det. Det er jo bare da det praktiseres som regel da. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 hånden av en sort enke og han får gift sjokk og segner om på gulvet jeg tror ikke giften til sort enke gir deg noe form for gift sjokk slik du beskriver her.. min teori er at fyren bare stoppet opp og tenkte, hva ****** er det jeg driver med, se på livet mitt.. jeg er en fiasko, jeg lever som en ******* tulling.. osv osv.. lukter selvmord lang vei dette her. tragiske saker.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Yes! La oss ta selvmord! Bli spist levende av taranteller osv. Lenke til kommentar
xico Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) De fleste dyr som har spist noe menneske kjøtt blir avliva, det er fordi det er fare for at dyret kan ha fått smaken på menneske kjøtt. hunden visste sikkert ikke at det var et menneske han spiste på engang Og et menneske som har ligget i et par dager/uker kan vell ikke se så bra ut, heller ikke smake så godt... Hunden hadde nok holdt seg til annet enn rottent menneskekjøtt... hadde jeg i alle fall Endret 10. mars 2004 av xico Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) mye fælt som skjer ja! men den hunden som spiste sin egen eier, gjorde det nok for å overleve, hundens egne overlevelseinnstinkt Endret 14. mars 2004 av Hanne:) Lenke til kommentar
MillaC Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 uansett hvordan man vrir og vender på det, så er en Sort Enke ett dyr jeg absolutt ikke hadde villet ha hatt i huset, ivertfall ikke som ett kjæledyr. Det er vel bedre å ha den som kjæledyr hvis du nå skulle ha den i huset Ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå