Gå til innhold

Som tatt ut av en skrekkfilm


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hunder er ikke no bedre.

 

Vi med hunder skal ikke være trygge vi heller for å bli spist når vi er døde. Er vel naturlig nokk, han blei vel sulten ettervert.

- Det var en hund i hytta, og den levde. Det er ting som tyder på at hunden har spist på avdøde, opplyser politiet. Hunden ble straks avlivet etter funnet.

....

Hvorfor ble den avliva da? Var da ikke den som drepte mannen? Hunden måtte jo overleve.... :no:

Lenke til kommentar

De fleste dyr som har spist noe menneske kjøtt blir avliva, det er fordi det er fare for at dyret kan ha fått smaken på menneske kjøtt.

 

Hvis en bjørn angriper et menneske så blir den somregel jekta ned og drept, om det er mulighet for å finne den rette bjørnen. Det er fordi det er frykt for at bjørnen har fått smaken på å drepe mennesker, så da er det bedre å være føre var en etter snar.

 

 

 

Det er greit nokk det, om dyret holder til i et slik område at det er stor fare for gjentagelse hvis han fikk smaken på det. Det er jo bare da det praktiseres som regel da.

Lenke til kommentar
hånden av en sort enke og han får gift sjokk og segner om på gulvet

 

jeg tror ikke giften til sort enke gir deg noe form for gift sjokk slik du beskriver her..

 

min teori er at fyren bare stoppet opp og tenkte, hva ****** er det jeg driver med, se på livet mitt.. jeg er en fiasko, jeg lever som en ******* tulling.. osv osv..

 

lukter selvmord lang vei dette her. tragiske saker..

Lenke til kommentar
De fleste dyr som har spist noe menneske kjøtt blir avliva, det er fordi det er fare for at dyret kan ha fått smaken på menneske kjøtt.

 

hunden visste sikkert ikke at det var et menneske han spiste på engang :p

Og et menneske som har ligget i et par dager/uker kan vell ikke se så bra ut, heller ikke smake så godt... Hunden hadde nok holdt seg til annet enn rottent menneskekjøtt... hadde jeg i alle fall :roll:

Endret av xico
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...