knutby Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Sjekk dette. Ederkopp Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Stakkars poltimann som så det der. Ekle dyr, ville ikke hat slike. Foretrekker hunder og katter jeg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Dyrene fulgte selvsagt bare instinktet sitt; akkurat som de spiser døde dyr, spiser de døde mennesker. Men uansett... tenk å SE det. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 værst jeg vet er sånne dyr, så jeg tror jeg hadde hatt dårlig matlyst en liten stund etterpå ja. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 jevla kult ass neida, stakkars politimann Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Nei fy ****** .. Holder meg til hund jeg .... Endret 29. februar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Ederkopper i Tarantell-familien spinner ikke nett... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Det var rart.. giften er riktignok veldig sterk, men en mann på 30 burde ha overlevd, ihvertfall lenge nok til å få hjelp. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Hmm.. satser på at bildene blir lagt ut på en eller annen sn0ff-side Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 sorte enker, skal vel drepe en person i løpet av et kort tidsromm, har jeg hørt. (kilde: naturfagsboka) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Trodde det var vanlig å ta ut giftkjertelen av "kjæledyrene", men tyskere.... Ser ingenting galt i å ha slike kjæledyr, så lenge de ikke er ulovlig (importert). Hunder kan jo ta en bit av mennesker, de også. Det har skjedd før Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Ja, dødelig for personer under 5 år og over 60 år ca, ifølge min kilde på nettet. Men en frisk mann på 30 burde ha klart seg såpass lenge at han kunne tilkalt hjelp. Og en slik person som har dette som hobby, burde jo vite hva han gjorde. Evt. hatt motgift tilgjengelig osv. Høres litt rart ut. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Kanskje han bare var dum Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Tenkte berre å nemne at også gamle damer med 50+ katter har en tendens til å bli spist av kattene visst ho pluttseleg skulle dø og dermed ikkje lenger mate kattane. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Steike! Jaja sånn går det når man prøve å gi en sort enke en suss. Shit happends alot to the germans. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Shit happends alot to the germans. Får se hva som skjer med meg da ... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Mente da: Alot of shit happends in germany. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Åssen kjæler man med en giftig tarantella? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Når man ikke er så veldig glad i livet sitt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Det var et dårlig svar, Fredrik (hvis det var meg du spurte). For jeg spurte om åssen, ikke når. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå