Spyder Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Lurer på om noen kan hjelpe meg og anbefale noen gode lukkede headphones med utskiftbar ledning. Helst med ledning på bare en side og de må koste max 2500kr og selvfølgelig ha perfekt lyd med god bass og være litt lettdrevne så de kan brukes på bærbart utstryr. Har lett mye etter dette uten og lykkes Har fått brudd på mine akg 501 headphones får bare lyd i den ene nå og det er surt, menmen har hatt de i mange år nå men er surt at det skjer når jeg ikke har peng Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Eh, sikker ikke dyre nok men jeg har et par Phillips SBC HP840 som har utskiftbar kabel, fin lyd er det i de å, men det kommer fra en kar som stort sett har brukt sytråd headset Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Beyerdynamic dt250 er uten mikk koster ca1700, studio øreklokker. Beyerdynamic dt290 m mikk koster sikkert mer. Ekstremt god lyd, bedre enn tilsvarende øreklokker fra akg eller sony. Gå selvsagt an å skifte lednig. Uten lodding. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) de har vel sennheiser 580 til rundt 2500 på http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|115|115||plistp under tilbehør. Disse er veldig gode men du burdte vurdere å skaffe en hodetelefon forsterker til denne etterhvert. har disse selv og det har krystall klar diskant og god og avslappet bass :] får et vist kvalitets intrykk av dette paret med headphones. Endret 1. mars 2004 av Sandiz Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Beyerdynamic dt250 er uten mikk koster ca1700, studio øreklokker.Beyerdynamic dt290 m mikk koster sikkert mer. Ekstremt god lyd, bedre enn tilsvarende øreklokker fra akg eller sony. Gå selvsagt an å skifte lednig. Uten lodding. Kommer til å gå for de her ja Men takker ale for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå