s0ppen Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Er disse prosessorene like gode å overklokke som de gamle? Jeg har selv en 3.0 Ghz denne som jeg har klokket til 3.6 Ghz... er det mulig å klokke en 2.8-3.0 ghz prescott like mye ? Er det mye ytelse forskjell, og er det verdt å vente til det kommer i butikken? Endret 29. februar 2004 av s0ppen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Er disse prosessorene like gode å overklokke som de gamle? Jeg har selv en 3.0 Ghz denne som jeg har klokket til 3.6 Ghz... er det mulig å klokke en 2.8-3.0 ghz prescott like mye ? Er det mye ytelse forskjell, og er det verdt å vente til det kommer i butikken? Bare les litt tester rundt omkring så ser du at Prescott har litt dårligere ytelse per mhz enn NW. (har en del med hk å gjøre, siden de ikke er optimalisert for Prescott) En Prescott utvikler også litt mer varme, men er en god klokker. Ville forresten ikke ha byttet ut en P4 3,0 nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 det har ingenting med hovedkortene enda, per mhz så kommer nw enda til å være raskere, men det er skaleringen ved overklokking som betyr noe Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Ok, er ikke meg som skal ha, skal bare finne deler for en jeg kjenner SÅ tenkte jeg kanskje jeg skulle vente til de nye hovedkortene kom, som er beregnet til Prescott.... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ok, er ikke meg som skal ha, skal bare finne deler for en jeg kjenner SÅ tenkte jeg kanskje jeg skulle vente til de nye hovedkortene kom, som er beregnet til Prescott.... Hvis han vil ha prescott vil jeg ha ventet til socket T kommer. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jepp synest det er bare tull å komme med prescott på dagens socet , nei vent til socet T kommer da får du hk som er sikkelig tilpasset cpuèn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå