Sealine Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kan noen gi meg navnet på noen trance låter som tar skikkelig av? ikke sånn sugen amatør trance, som bare gjentar seg selv hele tia. det er det verste jeg vet Noen kvalitet låter som faktisk tar av? Petter Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Mange tråder om dette fra før av. Men: Svenson & Gielen - Beauty Of Silence 9 min. vers. goliath-platene 8-11 bruk Søk-funk. her på forumet Endret 29. februar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Dj Tiesto - Theme From Norefjell Svenson & Gielen - Twisted Marc et Claude - I Need Your Lovin Edit: Nivago - I Feel Free Endret 29. februar 2004 av Sylteagurk Lenke til kommentar
consilium Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Minimalistix - Close Cover Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hmm, er dette hardwarerelatert? *Titter seg forundret rundt omkring* .. Ser ikke slik ut. Jeg flytter den til rett sted for deg jeg Lenke til kommentar
Spiffy Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jurgen Vries - The Theme (helst 9 min versjonen) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Som jeg skrev i en annen tråd: Om du ikke har hørt Fridge - Angel, hør den! Om du ikke har hørt Nexus - Next, hør den! Om du ikke har hørt Veracocha - Carte Blanche, hør den! Om du ikke har hørt Mark Jones - New Life, hør den! Om du ikke har hørt Marc Dawn - Expander, hør den! Om du ikke har hørt DC-10 - Flying High, hør den! (mersom Eurodance, men verdt det uansett) Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Airbase - T-Pod Airscape - L'Esperanza Armin van Buuren - Communication Ayumi Hamasaki - M(Above and Beyond Remix) Binary Finary - 1999(Gouryella Remix) Kosheen - Catch You(Ferry Corsten Remix) Nitromethane - Time To Die(Seraque Remix) Rank 1 - Awakening(Armin van Buuren Remix) The Moon feat Nu-NRG - Supersonic System F - Solstice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå