Windoge Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei. Jeg kjøpte et Xaser II kabinett hos microplex.no. Grunnen til at jeg spør er fordi at viftestyringa medfølger kabinettet, og kan derfor ikke kjøpes sepparat. Vil jeg da kunne få ny av de? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva med å spørre microplex isteden? Lenke til kommentar
xpert Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du skal vel være heldig hvis Microplex "tilfeldigvis" leser denne posten og tolker den som en reklamasjon. Henvend deg til Microplex istedenfor, myye mer effektivt... Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg hadde problemer med min hardcano 10 på en Xaser III V4000A . Ringte inn og klagde min nød etter at temperatur avleseren sluttet og fungere. Problemet var ikke større enn at jeg fikk sende den inn så skulle de fikse den/få ny. Men siden jeg hater å sende ting tilbake til webshopper så har den bare blitt stående. Karen i telefonen sa de hadde hatt mye reklamasjoner på disse viftestyringene så tror ikke du får noe trøbbel, annet en at det sikkert tar forbanna lang tid å få reparert/ny. Mvh Plukk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Må skryte over 3dfxcool da som aldri har forlanget noe tilbake når det har blitt ødelagt. Har fått deffekte vifter på kabinett, knuste katoder osv.. Alt ble tilsendt nytt til meg på samme dag som klage Lenke til kommentar
Brutus5 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva med å spørre microplex isteden? Helt enig. Har ikke hatt probl. med dem. Fikk ettersendt noe som det var feil på jeg ikke tull der. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Må skryte over 3dfxcool da som aldri har forlanget noe tilbake når det har blitt ødelagt. Har fått deffekte vifter på kabinett, knuste katoder osv.. Alt ble tilsendt nytt til meg på samme dag som klage Sammme her En sprekk i en vanntank sa ifra og fikk den i posten dagen etter Lenke til kommentar
Templar Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Dette er rart post. Klagene og sporsmålene blir rarere og rarere her. Simon Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Min erfaring med Microplex er at du selvsagt vil få en ny dersom de ikke er i stand til å fikse det du returnerer... Veldig ryddig firma på alle måter! Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Må skryte av 3dfxcool jeg også, de har aldri sagt at jeg skal returnere defekte varer, og de sender ny vare samme dagen som klagen kommer Den eneste gangen de ville ha defekt vare i retur var når viftestyringa gikk i stykker. Da sendte de ny vare dagen når klagen kom sammen med en sånn lapp som jeg bare festet på den defekte viftestyringa og sendre tilbake. Ferdig fakturert Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 jeg trodde det ikke var sånn hos 3dfxcool jeg... fikk kabinett med defekt front.... sendte det aldri tilbake, bare satt pels på hele kabinetttet i stedet.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 jeg trodde det ikke var sånn hos 3dfxcool jeg...fikk kabinett med defekt front.... sendte det aldri tilbake, bare satt pels på hele kabinetttet i stedet.. Pels? Hehe .. jaja, denne posten er gammel og jeg fikk ny viftestyring for de som lurer. Greit gjort av microplex. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ja ca. 2cm lange hår over hele kabbiset:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå