Uddlevi Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva liker du å drikke? Coca Cola Hva drikker du? Coca Cola Når drikker du det? Så ofte som mulig, vanligvis 3-4 ganger for uken Hvorfor? Fordi jeg ELSKER det! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Vann og Pepsi Max, vann og Pepsi Max, i uka og i helgene, fordi det er godt :-) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 himkok himkok hver dag for å bli dritings Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hva liker du å drikke? Fanta, pils (kan også kombineres), melk, juice Hva drikker du? Alt av alkohol untatt tequila, og det som er nevnt over. Når drikker du det? Når det er innenfor rekkevidde Hvorfor? For det er somregel godt og trives med det. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Coca Cola hver dag! Lenke til kommentar
zed Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hva liker du å drikke? Coca-Cola Hva drikker du? Coca-Cola Når drikker du det? Når jeg har råd til det. Hvorfor? Fordi jeg er cocacoliker.. Eni Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hva liker du å drikke?Eple Juice, vann og Pils.Hva drikker du?Eple Juice, vann og Pils.Når drikker du det?Eple Juice og Vann = Flere ganger hver dag.Pils = Minst 2 dager i uken. Hvorfor?Fordi det er så utrolig godt! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Fanta Fanta, eple juice ofte avhengig og har ikke tenkt å gjøre noe med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå