Earendil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva liker du å drikke? Hva drikker du? Når drikker du det? Hvorfor? Slipp det løs her. Personlig liker jeg veldig godt vann, melk og eplejuice. Liker ikke så godt brus lenger. Hvorfor drikker jeg sånne ting som de fleste her synes er kvalmt? Trening Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva liker du å drikke? Fanta. Hva drikker du? Fanta. Når drikker du det? Når jeg har det tilgjengelig. Hvorfor? Fordi det er digg. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva liker du å drikke? Cola og Farris Hva drikker du? Farris og Cola Når drikker du det? Farris i uken Cola i helgen Hvorfor? Fordi jeg fortjener det! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hermegås. Bare litt doven.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg drikker Eplenektar og Pepsi Max, fordi det er best! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva liker du å drikke? Coca-Cola Hva drikker du? Coca-Cola Når drikker du det? Når jeg har råd til det. Hvorfor? Fordi jeg er cocacoliker.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva liker du å drikke? Se avatar Hva drikker du? Se avatar Når drikker du det? Jeg prøver å begrense meg... Hvorfor? Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Cola Cola Hver dag Avhengig Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva liker du å drikke? ØL Hva drikker du? ØL Når drikker du det? Så ofte som mulig Hvorfor? Nam Nam Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva liker du å drikke? Pepsi, Melk, Iste, Vann Hva drikker du? Pepsi, Melk, Iste, Vann Når drikker du det? Når jeg har lyst Hvorfor? Fordi det er godt vel? hva ellers? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kaldt vann er beste tørstedrikk syntes jeg. Cola er og godt men ikke til vanlig. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kaldt vann er beste tørstedrikk syntes jeg. Cola er og godt men ikke til vanlig. Vann smaker godt/ OK helt til du drikker noe digg rett før du drikker vann. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Fanta. Fanta. Når jeg har det tilgjengelig. Fordi det er digg. Som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva liker du å drikke? Cola, vann og kakao Hva drikker du? Cola, vann og kakao Når drikker du det? Vann under og etter fylla, cola til mat, snacks og av og til når jeg er tørst, kakao når det er kaldt ute og jeg har lyst på litt kos Hvorfor? Vann fordi jeg ikke vil bli fyllesjuk + at det er eneste som ikke smaker dritt sammen med alkohol Cola fordi jeg er cocacoliker og synes det smaker godt Kakao for kosens skyld Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) -------------------- Endret 6. februar 2007 av Lars89 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) *herme etter Daniel* Hva liker du å drikke? Coca Cola, Fanta og evt. øl. Hva drikker du? Coca Cola, Fanta og evt. øl. Når drikker du det? Når jeg har penger til det, eller har det i huset. Hvorfor drikker du det? Fordi det smaker godt. Endret 1. mars 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 *herme mer* Hva liker du å drikke? Vann Hva drikker du? Vann Når drikker du det? Hele tiden Hvorfor drikker du det? Fordi det er bra for kroppen og jeg er en helsefreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå