Gå til innhold

hdd ingen kontakt med PC, hovedkort feil ?

Anbefalte innlegg

Hei.

Slik hente det:

Jeg instalerte XP oppå den gamle xpen, den sletta seff den forrige instalasjonen. Valgte ny oppdatering fra cdrommet.

Etter at xp var oppe å gikk, oppdaterte jeg alt av nytt shitt. som : skjermkortdriver, bios , steam , mus, alt sammen.

Tenkte at jeg ikkke gadd rs før alt var fixa.

Så når tilslutt xp oppdateringene var ferdig og jeg hadde oppdatert bios via noe flash greier jeg fant på abit tok jeg omsider å restartet pcen,(alt i en smekk)-

Når jeg ventet på at pcen skulle starte skjedde ingen ting, skjermbryter blinker. Pcen bare bråker pga vifter.

SÅ tenkte jeg . er sikkert pga bios som jeg instalerte, men . Nå har jeg putta den inn i en annen pc, men pcen her finner heller ikke hdd'en.

Jeg vet at denne pcen skal finne den, pga jeg hadde hdd i samme pc ofr 2 dager siden da jeg formaterte for 1. gang.

så, ja. nå finner ikke pcen hdd.

Hva gjør jeg?

Er ikke noe galt med hdd, ganske ny. ikke vært galt med den i det hele tatt. har stått i pcen hele tia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med så mange oppdateringer som hver for seg krever omstart, og på toppen en hk bios flash, då _må_ det jo gå ad undas...

Ville tatt en win98se oppstartdiskett, og sjekka hdd'n med. Er den større enn 64GB, last ned en oppdatert 'fdisk'.

Hvis du ikke har floppystasjon få tak i en - tror du har skrota biosen i pc1 og vil trenge en, spesielt hvis du vil/kan forsøke 'hot swap' og berge biosen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...