anderlin Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Nå har jeg bestemt meg for delene (med mindre noen har kraftige innvendinger), men står mellom å bygge selv, eller la Komplett gjøre det. Summerer opp hva jeg tror er argumentene for å bygge selv: + Sparer nesten 2000,- + Lærer sikkert mye + Høres veldig gøy ut + Jeg får pc-en kjappere Og for å la Komplett gjøre det: + Garantert at det virker + Jeg har nesten ingen erfaring + Garantert at jeg ikke står der og mangler en kabel etc. Har mest lyst til å bygge selv, men er litt usikker på hvor lett det er å ødelegge ting etc. Hva synes dere jeg burde velge? Hvor "lett" er det å ødelegge CPU etc? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du høres ut som en oppegående person som ikke forhaster seg med dyrt utstyr. Valget er enkelt: Du skal bygge din første pc! Lykke til, og bruk forumet hvis du lurer på noe. DrErling btw, garantier har du fortsatt, om enn ikke like gode. Men hvem har en pc i tre år nå til dags? Det er ikke verdt 2000 etter min mening. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Takk, takk! Det var jo akkurat det jeg ville høre. Dette blir gøy... Da sier jeg tusen takk til alle som hjalp meg, og surfer over til komplett.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå