Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå til en glassmester! De har mye fint plexi, det er også å anbefale og kjøpe lexan glass i stedet da dette er mye sterkere (6mm tykkt lexan kan brukes i stedet for gitter på vinduer)

 

Mvh

KFB

Også er lexan 3-4 ganger så dyrt. :ermm:

Glassmesteren er plassen. Spør etter overskuddsdeler, så kanskje får du en handel for en billig penge.

Lenke til kommentar

Har sjekket rundt per telefon hos de lokale glassmesterne og bilglassforhandlerne, men det er jo helt syke priser? :wow:

Har forhørt meg om følgende:

5mm plexi - 1 kvadratm.

3mm plexi - 1/2 kv.m.

Samlet pris rundt 1750 kr... Det synes jeg er litt vel drøyt..

 

Finnes det ingen online ressurs el.l.? (Er kanskje FrozenCpu billigere? Skal sjekke ut..)

Lenke til kommentar
Har sjekket rundt per telefon hos de lokale glassmesterne og bilglassforhandlerne, men det er jo helt syke priser? :wow:

Har forhørt meg om følgende:

5mm plexi - 1 kvadratm.

3mm plexi - 1/2 kv.m.

Samlet pris rundt 1750 kr... Det synes jeg er litt vel drøyt..

 

Finnes det ingen online ressurs el.l.? (Er kanskje FrozenCpu billigere? Skal sjekke ut..)

Da er det snakk om standard pris og en plate på 1x1m er stort. Dersom du ikke trenger en plate i denne størrelsen, men skal kappe de opp i flere små uansett lønner det seg å gå til glassmesteren og spørre om an har noe kapp. 5mm er det skjeldnrer de har, så det må man nok betale litt for, men 3mm får man som regel til en billig penge. Sist jeg kjøpte fikk jeg ca 30x60 og en 20x50 for 70kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...