Gå til innhold

CMR 4.0, Bilen

Anbefalte innlegg

Hei! har en liten problem med spillet Colin McRae Rally 4.0 DEMO!

Har alt instillinger på fullt, oppløsing på 1280x1024x32, FAA 16x osv osv.

Alt flytende på nese av bilen, MEN når jeg skifter vei til bilen, så begynner det å HAKKE..merket bilen reflekter trær, sol som min maskin rendrer dårlig.

Noe tips å få vekk denne effekten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes dette spillet lagger uansett hva det står på jeg. Finner ikke en innstilling der det går 100% flytende. Spesiellt hvis men ser bilen fra utsiden. I en sladd, der man får bredsiden mot seg, så merker man det spesiellt. Ser vanligvis fra 1. person, men det er alltid morro å prøve. Det er ikke mye det hakker, men det er nok til at jeg irriterer meg over det. Skal man spille bilspill, så må det gli! Men jeg vet ikke helt hvordan man skal fikse det. Jeg har prøvd å tweake litt på innstillingene, men jeg har ikke funnet noe som fungerer skikkelig. Men vi kan jo skru ned på 800x600. Men da kan man liksom like gjerne spille PS2. Men du kjører jo med ganske gromme settings også da :) Spillet blir sikkert (!) bedre når det blir ferdig. Eller så kommer vel Codemasters med en patch som fikser det. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har PIII-866 MHz

384 MB-RAM

9600 Pro!

Med denne settinga blir problemet VELDIG tydelig.

Skjermkortet klarer å dytte unna alt det skal gjøre, men med en gang det blir forandringer i skjermen klarer ikke maskina levere alt den skal til skjermkortet.

Resultatet blir da lagg bigtime. Det går fint å kjøre rett frem, men hvis jeg svinger (endrer hvordan bilen ser ut) må maskina jobbe med å levere grafikken, mens den fortsatt kjører i realtime.

Kanskje på tide med en oppdatering av HK og CPU (og minne+hd)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...