Howard B Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hallo. Som mange sikkert vet har mange produsenter såkalt "printable surface" overflate på CD/DVD platene som produseres. Er det noen som vet hva finnes av printere som kan printe på disse platene? Finnes det dedikerte små printere som kan gjøre denne jobben? Takker for svar Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 canon har diverse modeller som kan skrive rett på cdplater Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Takker, men finner sannelig ikke ut hvilke av Canon skriverne som har denne funksjonen. Noen som vet? Lenke til kommentar
sullis Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei Jeg har selv en Canon I865 som kan printe rett på cd plater. Jeg har hatt denne skriveren nå i snart 3 mnd og er KJEMPE fornøyd. Kanonbra utskriffter lave driftsutgifter og cd utskriftene blir knall!! Anbefales på den varmeste Lenke til kommentar
armyofme Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har en Epson Stylus Photo 900, funker fint det. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Da vet jeg ihvertfall om 3 skrivere som støtter dette.. Epson Stylus Photo 900 Epson Stylus Photo 950 Canon Bubble Jet i865 Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå