ojb Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Jeg vet dette sikkert har vært oppe før, og jeg har lest en del av dem, men det er noen ubesvarte spørsmål. 1. Er radiofunksjonen brukbar? Bra inntak under bevegelse ol. 2. Er det virkelig stor forskjell på lydkvaliteten? 3. Er oppgitt baterilevetid riktig? (Hvilken erfaringer har dere med dette) 4. Er det i det hele tatt noen spiller som blir levert uten eller med skikkelige headset? Og til slutt: Hvilken spiller vil dere anbefale? - Pris < 1500. Til nød 2000 - Radio. ( avhengig av svar på 2) - Min. 128 MB, men helst 256. - Forholdshvis liten. Absolutt ikke større enn en gjenomsnitts mobil. - Helst oppladbart batteri, men ikke hvis man må bruke usb til dette. - Den trenger ikke være en designers mesterverk, men den må være "sebar" (Ikke helt på tryne stygg/"fancy") - Helst uten eller med gode headset, men siden dette virker som et umulig krav kan dere se bort fra det. På forhånd takk! Endret 1. mars 2004 av ojb Lenke til kommentar
ojb Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Våger meg på en liten bump. Det jeg lurer mest på er om radiofunksjonen er brukbar. Lenke til kommentar
carwash Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 1. ja 2. ja 3. Ipoden min kjører de oppgitte 10 timene. 4. ja Jeg mener jeg så en 256 spiller på ekjop.no til en rimelig penge i dag, ellers er jo som kjent apacer bpXXX kjent for å være billige, selv om det er litt dårlig byggkvalitet på den. mvh simen tips: skriv gode spørsmål, få gode svar. Vend. Lenke til kommentar
ahmed Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hei jg ville ha en musicvideo player og lurte på hvor jg kan finne dt???? så har du)dere ide` om dt??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå