Mekkeren Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva gjør egentlig Ram "timings"? erdet ikke sånn at hvis man velger jo lavere timings jo raskere vil ramme jobbe eller no? husker ikke helt hva jeg har på mine twinmos brikker, men tror det er noe sånt som 6-3-3-2.5 eller no. hvis jeg stiller inn rammen slik at den blir tegere, kan jeg nå høyere FSB med rammen da? og hvis jeg overklokket rammen min, til F.eks pc2700 hastighet, har pc2100 nå. (133FSB) og kunne tenkt meg og kjøre de på 166FSB. er det mulig ved høyere timings? og kan det ødlege rammen ved og overklokke den? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Ingen som vet hva Ram timings er? Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du har snart 1000 innlegg, og bør være såpass vant med forumet at du vet å bruke søkefunksjonen, prøv den! Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Selvom det står masse her på forumet om timings gir jeg svar på et spørsmål. Du kan ikke ødelgge rammen din ved å skifte på timingsene. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ingen som har fortalt deg at bumping av egene poster er en uting? Hvis du hadde orket å bla litt bakover i forumet hadde du helt sikkert oppdaget denne og denne posten. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Ingen som har fortalt deg at bumping av egene poster er en uting? Hvis du hadde orket å bla litt bakover i forumet hadde du helt sikkert oppdaget denne og denne posten. Ok, det var kansje litt klossete av meg, jeg beklager Fant Noe ved og søke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå