NoLimit_^ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvor kan jeg se oscar showe streamet live fra internett i natt? Må det, med tanke på at ingen norske kanaler sender showet live Vil se Atter en Konge vinne det som er å vinne Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Noe de også gjorde tydeligvis... 11 av 11 mulige. Gah.. men fy ****** så deilig at vi er ferdig med LOTR-filma. Endelig kan vi fokusere på skikkelig film, og ikke bare spesial-effekter. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Å si at LOTR-filmene er kun spesial-effekter, er ihvertfall ren blasfemi Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Om man kun ser på filmen så syns jeg faktisk det ikke er så mye mer enn spesialeffekter og datagenererte slagmarker. Historien er det jo en annen som har stått for Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Å siden noen andre har laget historien så tar du ikke den i betraktning når du ser filmen da? Litt synd, men det er ditt tap. Mange glimrende filmer er basert på bøker, synd for deg å gå glipp av slike da Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Uttrykte meg kanskje feil. Bryr meg ikke om filmer er basert på bøker eller ei. Det er bare det LOTR ikke har noen gode dialoger og ikke gir meg en skit tilbake. Skal legges til at jeg ikke akkurat er noen sci-fi-fan Synes det på en måte er så synd på en måte at det er kun filmer med enorme effekter som stikker av med "alle" prisene; Titanic, Gladiator, LOTR (tre år på rad). Oscar-utdelingen har aldri vært så kjedelig som de tre siste årene. Nah.. var morsommere på 60-70-tallet. Men dette er nå min mening. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Å si at LOTR-filmene er kun spesial-effekter, er ihvertfall ren blasfemi Enig, men la meg bare legge på: Kun spesial-effekter med MEGET bra filmmusikk iallefall (etter min mening, tidenes beste, tett fulgt av StarWars) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå