kristian6600 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan får du instalerte eller lagt til .rar filer på Nokia 6600? Jeg har et problem med dette. Hvis jeg sender den direkte med blåtann står det "lukket av sikkerhetsgrunner" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kanskje pakke opp .rar filen først og sende innholdet til mobilen? Lenke til kommentar
kristian6600 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 pakke opp? hvordan? det er jo EN fil det er snakk om. F.eks "fexplorer.rar" har prøvd å rename den .jar , men det funket ikke. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 denne pakker du ut på dataen først, i likhet med bl.a. .zip filer.. last ned WinRar Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 denne pakker du ut på dataen først, i likhet med bl.a. .zip filer.. last ned WinRar Feil. Tror det er rarlab.com Lenke til kommentar
kristian6600 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 takk! Er litt flau, dette skulle jeg da ha visst Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Feil. Tror det er rarlab.com winrar.com har alltid funka for meg, men ikke nå Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 takk! Er litt flau, dette skulle jeg da ha visst Daaaaah! Du må høre på meg vet du. Jeg trodde alle visste hva en .rar fil var for noe. Eller de fleste hvertfall... Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Feil. Tror det er rarlab.com winrar.com har alltid funka for meg, men ikke nå det er www.rarsoft.com faktisk;) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg ville ikke brukt winrar, men heller power archiver der har du alt i ett (zip, rar osv.) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg ville ikke brukt winrar, men heller power archiver der har du alt i ett (zip, rar osv.) Skal du først ha alt i ett, prøv Total Commander! Filbehandler, pakkeprogram, ftp-klient, snarveipanel ++ alt i ett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå