drvcd Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Netopp fått nytt SIM fra Tele2.Fikk dessverre med "mobilsvar" som slår inn til stadighet og er irriterende. Jeg vil ikke ha den tjenesten og skrev til Tele2. Fikk beskjed om at jeg bare mått taste ##21# så skulle alt deaktiveres. Gjorde det og fikk(får) opp "Viderekobling deaktivert".Like herlig kommer det forbanna "Velkommen til...." etter 10 ring. Jeg har ikke muligheten til å gå med mobilen hele tiden og det holder for meg å se hvem sm har ringt uten å måtte ringe opp mobsvar og høre på crap. Dessuten må jeg betale for det. Klagde, men fikk beskjed om at det skulle virke med enten ##21# eller ##00#, men det gjør det ikke. Vurderer å heve hele kontrakten med Tele2 om de ikke kan fikse dette sentralt. Flere med samme "problem".Noen forslag til løsning? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du kan ringe dem og avbestille, eller sjekke videre koblings meny, alle anrop og deaktivere denne tjeneste....... Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Problemet er at det ikke er bestillt.det er noe alle får "gratis" nå.jeg vil bare ikke ha det. Prøvde igjen å deaktivere alle. "Alle taleanrop deaktivet" --> Vidrekobling deaktivert. Mulig det er min T68i som stinker litt. Syntes uansett Tele2 burde spørre kundene om hva de vil ha før de prakker det på oss og deaktivering burde være greit fra sentralt hold trodde nåjeg. Får evt bytte operatør om det ikke går i orden. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Du kunne prøvd det samme i en annen mobil da, men jeg tviler.. he he du kunne prøve å få reaktivert det gamle sim kortet også, det skulle muligens gå hvis de tar kundene sine seriøst, eller du får et nytt et der du slipper å bli viderekoblet. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ##21# fjerner bare direkte viderekobling, du må taste ##002# og ring ut. Denne sletter alle viderekoblinger. Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ring kundeservice og klag på avtalebrudd eller noe annet... Har du fått tjenesten uten å gi ditt samtykke, samt at tjenestetilbyder ikke kan fjerne tjenesten har du ikke fått den opprinnelige varen du betaler for... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg vil gjerne ha mobilsvar. Finnes det gratis mobilsvar tjenester? Hos Chess er nemlig mobilsvar en tileggstjeneste som koster penger. Rart egentlig, for de må jo tjene bra penger på mobilsvar. Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 mobilsvar finnes vel kun direkte fra operatørtilbydere Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg vil gjerne ha mobilsvar. Finnes det gratis mobilsvar tjenester? Hos Chess er nemlig mobilsvar en tileggstjeneste som koster penger. Rart egentlig, for de må jo tjene bra penger på mobilsvar. Du kan ikke få både i pose og sekk vettu... De må ta inn penga en plass, og det gjør de på tilleggstjenester osv som normalt er gratis hos TnM og Netcom. Du kan ikke få mobilsvar fra andre operatører. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Vel, nå må du huske at alle som ringer meg og ikke får kontakt blir videresendt til mobilsvar og jeg sjekker meldingene. Blir en del penger av det og det må jo være en god grunn til at du får gratis mobilsvar på telenor og netcom kontant. Det er sikkert en god grunn til at selskaper som sense og chess har dette som tillegstjenester. Utgiften for et eget nummer er sikkert dyrere enn hva de får til inntekter på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå