Laien Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Noen som vet om noen total forsikringer, gjerne utenfor abenomangene og helst ikke fra el-kjedene! noen som vet om noen bra levrandører?? Endret 2. mars 2004 av Laien Lenke til kommentar
Makkaroni Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) slettet av brukeren Endret 2. juni 2006 av Makkaroni Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Europeiske har ei reiseforsikring som skal dekke tap/ skade på mobiltelefoner også. men sjekk det opp at det dekker skade også for eg er ikkje heilt sikker på det. mvh JanEirik Lenke til kommentar
tborven Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Netcom har en forsikring, men den forutsetter jo abb. Det er 2 typer, den dyreste koster 42,- per mnd og inkludere fuktskader etc. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Noen som vet om noen total forsikringer, gjerne utenfor abenomangene og helst ikke fra el-kjedene! noen som vet om noen bra levrandører?? Jeg tror faktisk de fleste som har tradisjonell mobilforsikring gjennom den de har abb hos, er dobbeltforsikring. De fleste vil ha anledning til å ta tapet av en mobiltlf, enten vi innbo eller reise forsikring. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Reiseforsikring dekke ofte mobilskader /tyveri Dei fleste innboforsikringer dekker det som oftast ikkje. Trur viss du finles vilkårene til innbo forsikring vil den nok dukke opp ein eigen post om mobiltelefoner/ eletronisk utstyr som er bærbart. Der det klart slike ting ikke dekkes så sant tyveriet skjer frå bopel. Men eg er einig i at mange har dobbel forsikring på telefonen. både gjennom reiseforsikring og mobilforsikring gjennom abo. (men det kan av og til vere bedre å vere dobbeltforsikret enn ikke forsikret) mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå