Gadgetelsker Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har nettopp vært i Spania en lengre periode og kan avkrefte-Sendo X har ikke kommet ut i Spania, og heller ikke i Gibraltar. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har nettopp vært i Spania en lengre periode og kan avkrefte-Sendo X har ikke kommet ut i Spania, og heller ikke i Gibraltar. Det var da godt! Hva med Benelux-landene og Sicilia? Ta dette spørsmålet retorisk. Bare det at Gibraltar ikke hadde telefonen, overrasket ikke meg en smule. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Rart at SumSar plutselig forsvant. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Rart at SumSar plutselig forsvant. Ja, enig. Kanskje han ikke finner veien hit? Lenke til kommentar
@b Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg leste på et annet forum at den antas å komme ut i frankrike i midten av april til 550 Euro (4 777 NOK). Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Antas ja... Det betyr ikke at den kommer april. Datoen blir nok flyttet hvis molna hadde rett i det han sa. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 oki jeg innrømmer jeg tok feil fornøyd? Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 oki jeg innrømmer jeg tok feil fornøyd? Det handler ikke om at du tog fejl, men om at du for at få ret digtede en historie om at din kammerat allerede havde købt Sendo X. Men okay, du hører vel bare til dem, der lader fantasien løbe af med sig engang imellem. Måske skulle du skrive en roman. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) diktet ikke opp hadde en kompis som sa han hadde kjøpt den når han var i england.¨ men han bor i oslo og jeg i bodø så du har vell rett jeg er litt godtroende Endret 12. mars 2004 av SumSar Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 diktet ikke opp hadde en kompis som sa han hadde kjøpt den når han var i england.¨ men han bor i oslo og jeg i bodø så du har vell rett jeg er litt godtroende Okay, SumSar, det forklarer jo sagen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 diktet ikke opp hadde en kompis som sa han hadde kjøpt den når han var i england.¨ men han bor i oslo og jeg i bodø så du har vell rett jeg er litt godtroende Bare litt godtroende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå