Gå til innhold

Har Sendo X kommet ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ve just recently had the 6600 and found it very big and unusual (previously had a 8910i).

the features are ok but bluetooth tends to be a bit quirky with failed signals and so on..

just upgraded to my sendo x and im so glad i did such a great phone 100x better than the 6600.

take my advice dont buy it and if you have sell it

Posted by: john at January 10, 2004 10:43 PM

Tyder ikke dette på at Sendo X er ute ?

Lenke til kommentar
ve just recently had the 6600 and found it very big and unusual (previously had a 8910i).

the features are ok but bluetooth tends to be a bit quirky with failed signals and so on..

just upgraded to my sendo x and im so glad i did such a great phone 100x better than the 6600.

take my advice dont buy it and if you have sell it

Posted by: john at January 10, 2004 10:43 PM

Tyder ikke dette på at Sendo X er ute ?

Jo, det skulle man mene.

Men måske er der bare tale om et reklamefif eller en dum joke.

Man kan jo skrive hvad som helst på nettet. :devil:

Lenke til kommentar
Sendo X har ikke kommet ut hverken i England eller Spania. Ryktene sier at den neppe kommer før etter sommeren pga endel problemer med software osv.

Jeg har en kompis som kjøpte den i england for 2 uker siden :p

hvordan kan dere da si at den ikke er kommet ut enda?????

Det med filmkvaliteten er bare å beklage men den er bedre enn sx1 og N6600 sin.

negative4.jpg

Ja, behøver jeg å si mer?

Lenke til kommentar

Nå, Sumsar, hva blir det til? La oss se et par bilder av den såkalte Sendo X mobilen som "kameraten" din kjøpte.

Nogle mennesker har desværre problemer med at skelne mellem det de TROR og det de VED.

Det de tænker, føler eller har på fornemmelsen, bliver automatisk til fakta, inden det er sluppet ud af tastaturet.

Og jeg TROR da gerne at SumSar har TROET at Sendo X er kommet ud i England og Spanien. Men det er den altså bare ikke.

Så meget kan man vist godt på nuværende tidspunkt slå fast som en kendsgerning. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...