Magpal Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Vis meg et bilde av kameraten din, deg og telefonen så tror jeg deg kanskje.. Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Vis meg et bilde av kameraten din, deg og telefonen så tror jeg deg kanskje.. Enig der, Pallesen Endret 1. mars 2004 av Hrti Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg tror mer på molna siden han jobber med mobiltelefoner. SumSar stoler jeg hvertfall ikke. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 http://gsmarena.com/index.php3?sRedir=http...om/phone560.php <= der står det 'Coming Soon' og ingen butikker er listet opp. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 molna bor (bodde) i london....... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ikke noe nytt om en mulig lansering snart her i Norge ? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ve just recently had the 6600 and found it very big and unusual (previously had a 8910i). the features are ok but bluetooth tends to be a bit quirky with failed signals and so on.. just upgraded to my sendo x and im so glad i did such a great phone 100x better than the 6600. take my advice dont buy it and if you have sell it Posted by: john at January 10, 2004 10:43 PM Tyder ikke dette på at Sendo X er ute ? Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ve just recently had the 6600 and found it very big and unusual (previously had a 8910i). the features are ok but bluetooth tends to be a bit quirky with failed signals and so on.. just upgraded to my sendo x and im so glad i did such a great phone 100x better than the 6600. take my advice dont buy it and if you have sell it Posted by: john at January 10, 2004 10:43 PM Tyder ikke dette på at Sendo X er ute ? Jo, det skulle man mene. Men måske er der bare tale om et reklamefif eller en dum joke. Man kan jo skrive hvad som helst på nettet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har sjekket forskjellige mobil/symbian forum og ingen som sier at den er ute. Det der er nok bare tull. Jeg er sikker på at det er tull. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Den er visst ikke så langt unna, 18 Mars på det amerikanske markedet i følge denne siden: Sendo X Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det står ETA. Estimated time arrival... Betyr ikke at det er bekreftet. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Når de har en eta på en bestemt dato, så får vi håpe de ikke bommer med flere kvartal vertfall. Endret 2. mars 2004 av GeCcO Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Sendo X har ikke kommet ut hverken i England eller Spania. Ryktene sier at den neppe kommer før etter sommeren pga endel problemer med software osv. Jeg har en kompis som kjøpte den i england for 2 uker siden hvordan kan dere da si at den ikke er kommet ut enda????? Det med filmkvaliteten er bare å beklage men den er bedre enn sx1 og N6600 sin. Ja, behøver jeg å si mer? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ja, behøver jeg å si mer? by the way SumSar; tror nok molna har litt mer peil.... Han bor i london (bodde?) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Han bor der fortsatt. Nå, Sumsar, hva blir det til? La oss se et par bilder av den såkalte Sendo X mobilen som "kameraten" din kjøpte. Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Nå, Sumsar, hva blir det til? La oss se et par bilder av den såkalte Sendo X mobilen som "kameraten" din kjøpte. Nogle mennesker har desværre problemer med at skelne mellem det de TROR og det de VED. Det de tænker, føler eller har på fornemmelsen, bliver automatisk til fakta, inden det er sluppet ud af tastaturet. Og jeg TROR da gerne at SumSar har TROET at Sendo X er kommet ud i England og Spanien. Men det er den altså bare ikke. Så meget kan man vist godt på nuværende tidspunkt slå fast som en kendsgerning. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ah... Bra forklaring! Så han trodde sikkert også at kameraten hadde kjøpt en da? Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ah... Bra forklaring! Så han trodde sikkert også at kameraten hadde kjøpt en da? Nej, hvad kammeraten angår, kan han jo dårligt ha' været i god tro. Hm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå