Gå til innhold

Waterchill Antarctica

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei vel. Tusen takk for all hjelp. Skal se om jeg får lagt ut et bilde når jeg er ferdig med systemet mitt...

Har Chieftec Matrix Big Tower, 3 blå neonlys, AMD Athlon XP 2500+ (skal overklokkes!!). ATI Radeon 9700 PRO AIW og MSI ILSR hovedkort.

Akkurat nå ligger støyen på maskina mi på 78 dB, så det blir godt med vann.

:)

Lenke til kommentar

om du ikke har kjøpt noe enda, så kan jeg fåreslå at du finner:

a 2 radiatorer som passer på 80mm viftene bak,

b en 96mm radiator, eller

c stikksagen.

jeg kom til c og fant det best, så jeg har et hull i bunnen , hvpr jeg har plassert WC radiatoren. om du skal ha noe større en 1x120mm radiator så vil jeg gjerne vite hvor du har tenkt å plassere den. vil ikke anbefale å sette den i taket, og i bunnen er det ikke stort mer plass en det du trenger fo 1x120 + pumpe og reservoar

Lenke til kommentar
Hehe... ikke kjøp ditt neste sett hos komplett :) de overpriser som regel en god del ;)

På netconnection.no kosta det "vanlige" Waterchill-settet like mye som Antarctica-settet gjorde på komplett.no

Men jeg har ikke sjekka mange sider, så det er mulig det fins billigere. ;)

Lenke til kommentar
Akkurat nå ligger støyen på maskina mi på 78 dB, så det blir godt med vann.

:)

78dB? :scared:

Åssen jetfly er du sitter med? 10*delta eller noe. Hjelp! :no:

Jeg har 4x80mm. sunbeam vifter, 1x120mm dell, 1xTaisol heat-pipe-kjøler, IBM 80GB hdd, Chieftec 360W PSU.

Men jeg målte med mobiltelefon, så det kan hende måleren er feil, for 80 dB. skal jo være rett under trafikk-støy har jeg hørt. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...