Necleto Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 På Asetek`s sider står det at Antarctica-settene bare passer til Intel, AMD, SIS og VIA chip set. Er det noen som vet om det passer til Nvidia Nforce 2-brikkesett? Setter pris på hjelp. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvis jeg ikke tar helt feil, har nforce 2 og via samme fester, så jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Tusen takk for svaret. Jeg har ikke så stor erfaring med forskjellige brikkesett og sånn Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Men er slangene på Waterchill sine sett bra? Bør jeg heller satse på Kuriyama-slanger? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvis planen er å kjøpe et komplett Waterchillsett ser jeg ingen grunn til å bytte ut slangene. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Nei vel. Tusen takk for all hjelp. Skal se om jeg får lagt ut et bilde når jeg er ferdig med systemet mitt... Har Chieftec Matrix Big Tower, 3 blå neonlys, AMD Athlon XP 2500+ (skal overklokkes!!). ATI Radeon 9700 PRO AIW og MSI ILSR hovedkort. Akkurat nå ligger støyen på maskina mi på 78 dB, så det blir godt med vann. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Er radiatoren på Waterchill bra, eller bør jeg kjøpe en ny? Syns det virker litt lite med 120mm. radiator. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Er radiatoren på Waterchill bra, eller bør jeg kjøpe en ny?Syns det virker litt lite med 120mm. radiator. Radiatoren funker helt fint. Vil du derimot ha en skikkelig _god_ radiator bør du gå for 3dfxcools Pro Core. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ja vel. Takker og bukker nok en gang for kjempegod hjelp fra alle sammen. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Kom bare på noe.... Hvis jeg setter den 3dfxcool-radiatoren og waterchill-radiatoren etter hverandre, blir det bra, eller vil jeg ikke merke noen særlig forskjell Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kom bare på noe....Hvis jeg setter den 3dfxcool-radiatoren og waterchill-radiatoren etter hverandre, blir det bra, eller vil jeg ikke merke noen særlig forskjell Vanskelig å si nøyaktig hvor mye, men det blir garantert bedre. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 om du ikke har kjøpt noe enda, så kan jeg fåreslå at du finner: a 2 radiatorer som passer på 80mm viftene bak, b en 96mm radiator, eller c stikksagen. jeg kom til c og fant det best, så jeg har et hull i bunnen , hvpr jeg har plassert WC radiatoren. om du skal ha noe større en 1x120mm radiator så vil jeg gjerne vite hvor du har tenkt å plassere den. vil ikke anbefale å sette den i taket, og i bunnen er det ikke stort mer plass en det du trenger fo 1x120 + pumpe og reservoar Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Takk skal du ha, men har bestilt settet alt. Kommer om to uker fordi det er 14 dagers bestillingstid på komplett.no Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hehe... ikke kjøp ditt neste sett hos komplett de overpriser som regel en god del Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hehe... ikke kjøp ditt neste sett hos komplett de overpriser som regel en god del Hvor får du det billigere da? Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 orker ikke lete nå (har sittet her i en time nå..) men sjekk ut: www.3dfx.no www.netconnection.no www.digitalimpuls.no osv osv osv Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Akkurat nå ligger støyen på maskina mi på 78 dB, så det blir godt med vann. 78dB? Åssen jetfly er du sitter med? 10*delta eller noe. Hjelp! Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Hehe... ikke kjøp ditt neste sett hos komplett de overpriser som regel en god del På netconnection.no kosta det "vanlige" Waterchill-settet like mye som Antarctica-settet gjorde på komplett.no Men jeg har ikke sjekka mange sider, så det er mulig det fins billigere. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Akkurat nå ligger støyen på maskina mi på 78 dB, så det blir godt med vann. 78dB? Åssen jetfly er du sitter med? 10*delta eller noe. Hjelp! Jeg har 4x80mm. sunbeam vifter, 1x120mm dell, 1xTaisol heat-pipe-kjøler, IBM 80GB hdd, Chieftec 360W PSU. Men jeg målte med mobiltelefon, så det kan hende måleren er feil, for 80 dB. skal jo være rett under trafikk-støy har jeg hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå