Geir50 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg skal kjøpe meg digitalt kamera, men sliter med hvilket. Mine krav er: kjapt (mye bilder av barn innendørs) og ikke så mye røde øyne som ixus 400, som jeg forøvrig leverte tilbake til butikken pga. røde øyne. Kamera trenger ikke være like lite som ixus, men heller ikke klomsete. Prisen bør være rundt 5000 med minnekort. Setter STOR pris på forslag. Lenke til kommentar
Geir50 Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Noen som kan si meg, om der er noen forskjell mellom Canon A80 og ixus400 med tanke på røde øyne, og er forskjellen stor og merkbar? Lenke til kommentar
coban Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hadde tatt en seriøs titt på powershot s50 hvis jeg var deg.. vurder gjerne exilim z4 og. Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Canon A80 er ikke noget særligt hurtigt kamera hvad angår autofokusen og det laver nogle grimme øjne. Det sidste med røde øjne er et generelt problem for digitalkameraer. Hvad angår Z4 er det et hurtigt kamera - se akamera.nos test af dette kamera. mvh jens hansen Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Z4 er hurtig. Og jeg får ihvertfall nesten aldrig røde øyne. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Z4 er et fint kamera, syntes det bare er på tide at Casio begynner å kjøre på litt større oppløslighet på skjermen, hva er poenget med en så stor skjerm når man ikke en gang kan bruke den til å bedømme bilde man nettop har tatt? ) Lenke til kommentar
Geir50 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har prøvd z4, men som du sier er skjermen ubrukelig. Noen andre tips til kamera da? Lenke til kommentar
hermsty Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Røde øyne kommer av blits. Har du en blits som er ett stykke inna linsa vil du slippe dette problemet. Altså Poblemet med røde øyne er at blitzen står for nærme linsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå