Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor mye kan jeg ta


KjellV

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå kvitte meg med min sorte (og gråe) Honda NSR. Diverse fakta om sykkelen:

  • 2001 modell
  • 14500 KM
  • Dekk, kjede og drev nytt for 2000 KM siden
  • Alle sevicer fulgt
  • 100% original, aldri vært trimmet
  • Helt strøken

Sykkelen har blitt fint kjørt. Har vært uheldig en gang da jeg fikk vannplaning i stor fart men det ble bare kosmetiske skader og forsikringsselskapet ordnet opp :)

 

Hvor mye kan jeg få for doningen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No veit eg ikkje kor du bur, men har på følelsen at du kan få meir for sykkelen om du får selt han på vestlandet. Det her kan kanskje sluffy bekrefte? ;) Du er vel fra vestlandet du også riktig?

 

Kjøpte du sykkelen ny? (kan også vere et poeng for noken kjøpara)

 

ellers så synker et objekt i verdi ganske kraftig med en gang en har kjøpt det, uten at eg kan sei kor masse

Lenke til kommentar

Tror du kan få opp til 40000,- for den. kommer ann på hvordan den ser ut og hvem som kjøper. Men hvis den ser ok ut bør du ikke gå under 25-30000.

 

Vil tippe på at vestlandet er det stedet i norge man kan få mest for noe sånnt (da det er masse folk her, men også store avstander enkelte steder) ;)

Lenke til kommentar
2001 modellene pleier å koste rundt 25 000 - 30 000 da, så jeg vil ikke si det er en dårlig pris heller. Kamerat av meg kjøpte sin 2001 model for 28 000, den var strøken. Den hadde gått 16 000 km.

Honda NSR det er snakk om? Nekter jeg å tro. Har sett på MC-børsen og 2-3 år gamle sykler (sett de siste 2 årene) pleier å ligg rundt 35-40 000. Sykkelen er HELT strøken.

 

2002-modell på MC-børsen

 

2000-modell på MC-børsen

 

Min er lik 2002-modellen.

 

Bor på vestlandet ja. Er vanskelig for meg å tro at verdien til doningen blir halvert på 3 år.

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Bjaa snakker sansynligvis sant (beskylder deg ikke for noe annet), har selv sett mange 3-4 aar gamle NSRer som blir solgt for under 30000 og oppover. Tviler paa at du faar solgt den saa mye som 40000 men +- 35000 faar du nok for den hvis den er fin som sier.

Lenke til kommentar
Når du selger noeskal du halvere prisen for hvert eneste år så du får langt under halve...  :roll:  :p  :cool:  :ermm:  ;)

Så det du mener er at hvis jeg kjøpte en bil til 200 000,- (ny) og året etter solgte den så ville jeg bare få 100 000,- ? sludder og pølsevev..!

Tipper sykkelen er verdt et sted rundt 35 000+- .

 

Edit: Tippa på nytt ;)

Endret av Citizenx
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...