sluffy Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Har allerede ganske mørkt brunt hår... men vil ha noe som er litt spesielt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Så en som hadde glattbarbert over hele hodet. Men han hadde en liten dusk forran. Denne dusken lagden om til en spiral aktig sak med voks. Rimlig snodig. Jeg for min del går for langt hår... slipper å kleppe seg så ofte da. Drit kjedelig å kleppe seg. Sånn Ronaldo-sveis aka. "vagina-på-hauet" ? EDIT: kan ikke si phitte jo Endret 8. mars 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
kenny Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Jeg har begynnt å klippe meg selv, det resulterer som regel i en ganske unik sveis. 300,- for å få frisøren til å klippe det er hrmf. Det er en ting du kan gjøre, bare ikke kom til meg å klag etterpå Edit: Med saks, maskin har jeg ikke råd til. Endret 8. mars 2004 av kenny Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har begynnt å klippe meg selv, det resulterer som regel i en ganske unik sveis. 300,- for å få frisøren til å klippe det er hrmf. Det er en ting du kan gjøre, bare ikke kom til meg å klag etterpå Edit: Med saks, maskin har jeg ikke råd til. Hmm.. er vel ikke verre enn å få en kompiss eller flickvenn til å kutte et par hårstrå. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hmm.. får vel brife litt med sveisen min jeg, da. Fant ut på mandag at jeg vill gjøre noe med håret mitt, og da ble det plutselig Rød hanekam med resterende hår farvet i en normal svartfarge. Må innrømme at jeg ble veldig fornøyd med resultatet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå