Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 haltan er sur haltan er sur Haltan er ærlig og haltan har rett, som vår kjære ilder sa. Det er litt for sprøtt når samme fyr ber om å få mekka massevis av design og logoer - gratis... Designet til Mikka er über det, men det er litt feil i koden har eg forstått.. Ka med å faktisk lese litt html/css sjøl - og prøve å rette dei små feila som er der!? Det er bra vi har en HalTan på forumet - han holder liksom god orden på en måte, en liksom-moddis her på WDS Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Det er bra vi har en HalTan på forumet - han holder liksom god orden på en måte, en liksom-moddis her på WDS Det står vel ingenting i veien for å holde en høflig tone fordi? Endret 1. mars 2004 av apollox Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det er bra vi har en HalTan på forumet - han holder liksom god orden på en måte, en liksom-moddis her på WDS Det står vel ingenting i veien for å holde en høflig tone fordi? Njaa, jo... er ikkje dette 6, 7 kanskje 8. tråden samme bruker har laga - om nesten det samme; "kan noen lage ditt og datt til meg?" - uten verken å vere ultrahøflig sjøl, eller å tilby betaling av noke slag.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det er bra vi har en HalTan på forumet - han holder liksom god orden på en måte, en liksom-moddis her på WDS Det står vel ingenting i veien for å holde en høflig tone fordi? I dette tilfellet så.... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Njaa, jo... er ikkje dette 6, 7 kanskje 8. tråden samme bruker har laga - om nesten det samme; "kan noen lage ditt og datt til meg?" - uten verken å vere ultrahøflig sjøl, eller å tilby betaling av noke slag.... Da er det nok litt mere forståelig ja... Endret 1. mars 2004 av apollox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå