uranus Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei! Jeg holder på med et nytt design til Ludrio.no og jeg trenger et nytt logo som "matcher" fargene til sida. Noen som kan mekke en kjapt? Tilbyr gratis reklamering på siden størrelse 140 x 350. Mvh. Carl Christian Bronken Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 matche hvilke farger? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Klikkbar lenk Noen har glemt å teste siden i flere oppløsninger og browsere Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Sorry folks Ludrio nytt design Endret 29. februar 2004 av uranus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 OT: Det gamle (Mikka's) designet var 1000 ganger bedre. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 OT: Det gamle (Mikka's) designet var 1000 ganger bedre. Yes indeed Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ja, men probbet er at som PT sa, på forskjellige oppløsninger så passer ikke teksten inn etter bakgrunnen. Så jeg trenger et nytt design. Men er enig, designet til mikka er døds bra! Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ja, men probbet er at som PT sa, på forskjellige oppløsninger så passer ikke teksten inn etter bakgrunnen. Så jeg trenger et nytt design. Men er enig, designet til mikka er døds bra! Det er bare et spørsmål om å kode siden skikkelig Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ja, men husk.....Det er snakk om meg her asså! Jeg ødelegger den sikkert bare.... :'( Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Kanskje noen kan hjelpe meg med å redigere den litt? Og logoen så at den blir bedre, nå tenker jeg på mikkas design... Endret 29. februar 2004 av uranus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ja, men husk.....Det er snakk om meg her asså! Jeg ødelegger den sikkert bare.... :'( Vel, du kan vel like gjerne be noen om å rekode siden, istedet for å be noen lage helt nytt design..? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ja, kunne vel det.... Men vil ihvertfall at logoen (hele topp delen) og menyene skal forandres.... Være enklere å finne ting osv.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva med å.... LAGE DEN SELV? For å være ærlig er jeg MØKK lei av deg, ja DEG JA! Akkurat, DEG. Hva med å ta til takke med alt det GRATIS designarbeidet du allerede har mottat, eller begynne å BETALE folk? Hvis ikke kan du pokker meg sette deg ned å tegne den logoen selv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva med å.... LAGE DEN SELV? For å være ærlig er jeg MØKK lei av deg, ja DEG JA! Akkurat, DEG. Hva med å ta til takke med alt det GRATIS designarbeidet du allerede har mottat, eller begynne å BETALE folk? Hvis ikke kan du pokker meg sette deg ned å tegne den logoen selv. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva med å.... LAGE DEN SELV? For å være ærlig er jeg MØKK lei av deg, ja DEG JA! Akkurat, DEG. Hva med å ta til takke med alt det GRATIS designarbeidet du allerede har mottat, eller begynne å BETALE folk? Hvis ikke kan du pokker meg sette deg ned å tegne den logoen selv. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Hva med å.... LAGE DEN SELV? For å være ærlig er jeg MØKK lei av deg, ja DEG JA! Akkurat, DEG. Hva med å ta til takke med alt det GRATIS designarbeidet du allerede har mottat, eller begynne å BETALE folk? Hvis ikke kan du pokker meg sette deg ned å tegne den logoen selv. Oki Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 haltan er sur haltan er sur kan kanskje prøve og lage noe en gang når jeg kommer hjem men med mine design kunnskaper ber jeg deg bare ønske meg lykke tell Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 haltan er sur haltan er sur haltan er ærlig og haltan har rett. en plass må grensen gå, og den er nådd for en god stund siden. men for all del; vil du, så gjerne for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå