bjaa Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hallo Jeg skal overføre en konsert film da jeg filma her igår. Jeg har fått taki en Firewire kabel som passer til kameraet mitt, hva mer trenger jeg? Programmer osv? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Om du har windows xp så trenger du ingen drivere eller nåt, bare bruk windows movie maker til å overføre fra kamera til maskin... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Har ikke Windows XP. Bruker Windows 2000. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Fulgte det med en CD rom med kamera som kanskje har litt software. Hvis ikke så kan disse programene gjøre det: Premier Pinnacle Vegas Ulead medie studeio pro 7.0 Du finner sikkert flere ved å søke på google.com AKIRA Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Nå har jeg fått taki Pinnacle Studio DV. Jeg har "capturet" filmen, men jeg får ikke spilt den av skikklig. Ikke noe lyd, og bilde er helt "monga", masse strekker og prikker osv... Hva har jeg gjort galt? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Nå fikk jeg det til å virke, på godt og vondt. Fant ut at den disken jeg overførte alt på var ødlagt, 200GB Wesern. Så jeg overførte filmen til en annen disk, da funka det fint med engang Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Nå fikk jeg det til å virke, på godt og vondt.Fant ut at den disken jeg overførte alt på var ødlagt, 200GB Wesern. Så jeg overførte filmen til en annen disk, da funka det fint med engang Takk for hjelpen Ikke sikkert disken er ødelagt, men har du systemet på samme disk, eller på samme kabel til og med, kan det skape problemer ettersom fullkvalitetsvideo krever kjapp lesing. Dette går ikke om systemet skal lese eller skrive til disken samtidig. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Det er ikke sikkert den er ødlagt nei. Men jeg stoler ikke helt på den. Når jeg starter DC++, så tester den mellom alt jeg deler, og da kommer det opp at ditt og datt er korrupt på den disken. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, lavnivå formatere den... eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå