slakkis Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg lurer på hva som er det beste overklokkingsprogrammet for grafikkort? Kunne noen gitt meg ei side hvor jeg kan laste ned?? Har lyst til å leke meg litt med kortet mitt! Vil overklokke bittelitte grann men orginalribber og vifte!... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 PowerStrip Bare søk etter det... Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Har varierende erfaring med Powerstrip. Bruker nå NVmax. Veldig fornøyd. Laget for Nvidia chipsset Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 PStrip eller NVMax De og masse andre finner du her Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg lastet ned "GeForce Tweaking Utility" eller såkalt GTU. Jeg er ikke proff, men det virket bra etter min mening. Kom opp i 220/460 MHz, hadde vel et litt dårlig skjermkort, det ikke alt for kjente "point of view". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå