galskapen Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) halla! som dere kanskje skjønner ut i fra emnet er jeg ikke så god i engelsk... ...så jeg lurte bare på om det var noen PS tutorials på nåshkt Endret 29. februar 2004 av galskapen Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) For det første så heter det tutorials, og for det andre så tror jeg at du kommer til å slite med å finne de helt store guidene på norsk. Invester heller i et engelsk kurs. Selfølgelig er der ting på norsk, men det er ikke rare greierne tror jeg, kanskje du finner noe i blad? Endret 29. februar 2004 av huf Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ble nok litt for laber DEN siden Marvil.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ble nok litt for laber DEN siden Marvil.... Vel, det var bare for å vise at det ikke finnes mange gode tuts-sider på nettet.. Engelsk er da ikke så vanseklig..? Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kreativ Photoshop Fant noen gode der. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 ikke så verst den nei.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå