Valiariaribenn Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Har Dali Helicon 400 som høyttalere.. Lurer på om noen her har noen formeninger om hvilken stereoforsterker jeg burde velge? Vil ha fast bass.. samtidig som god detaljering og god luft;) Hvilken vil være best av de 2 forsterkerene som er nevnt i topic? Finnes det kanskje andre alternativer som er verdt å ta en titt på? Mvh Lenke til kommentar
iNet Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Anbefaler deg å prøve disse forumene: avforum.no avforums.com Lenke til kommentar
Valiariaribenn Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Takk for at du prøvde iNet, men har allerede forsøkt der. Iallefall på avforum. Kan prøve på avforums nå.. Vis det er noen som har noe peiling her, så ville jeg være veldig takknemlig vis de kom med det! Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Ville ihvertfall hørt Arcam A90 og Vincent sv236 før jeg kjøpte noe i den prisklassen. Jeg kan ikke si at jeg er noe stor Denon fan (litt for flat og anonym bass), men PMA2000 skal jo være en god del bedre enn de litt mindre modellene som jeg asosierer med dem. Arcam er kanskje noe flatere og mer nøytral enn Vincent som igjen er litt varm med litt rørklang i toppen. Holdt på å si EC ECI-3 også, men den mangler kanskje litt pondus hvis du vil ha stram og god bass i de høyttalerene. Det er de tre jeg har hørt i den prisklassen, og av de er det Vincent som falt mest i smak, men det er nok mest min subjektive mening. Hør ihvertfall på flere enn de to du har listet opp selv. Endret 29. februar 2004 av MailMan13 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Enig med Mailman13, Vincent 236 er noe å se nærmere på. Bruker den selv til å drive et par Klipsch Rf-35 og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei, du finner et veldig bra forum på [url="http://www.hifisentralen.com"]http://www.hifisentralen.com[/url] Ludo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå