Freqtal Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 No synes eg dette gikk litt veldig mye vekk fra det egentlige emnet... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 nja, og når de i tillegg skryter av at de nådde lengre enn andre på cpuer med høyere klokkefrekvens originalt ser jeg ikke helt meninga Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 nja, og når de i tillegg skryter av at de nådde lengre enn andre på cpuer med høyere klokkefrekvens originalt ser jeg ikke helt meninga Enig med deg der... Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Hah. Jeg nådde 1200mhz med min duron 850mhz Jaja slapp av nå, det var jo 750mhz vi snakket om. hehe Endret 1. mars 2004 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Bygde nettopp ny PC... valgte socket a fordi det føltes på en måte deilig at socketen holder på å dø ut... jeg valgte det ypperste av hovedkort og ram og prosessor i viten om at bedre komponententer innenfor denne socket- teknologien aldri ville komme. Hadde jeg valgt de nye socketene, hadde nye bedre hovedkort og prosessorer og masse annet kommet annenhver måned liksom, og det hadde bare gjort meg misfornøyd og gitt meg jag etter å oppgradere hele tiden... jeg er i stand til å være fornøyd med det ypperste innen socket a et år og halvt liksom... og det var også ganske rimelig! Så til neste gang når jeg bytter til 64-bits, vil jeg også kunne velge mer utprøvde og stabile løsninger enn nå midt i "rushet". Det eneste jeg venter på nå er å få kjøpt det beste AGP-kortet... og de kommer vel ikke ut før ati og nvidia lanserer sine nye gfx-kort. Etter det kan de lansere så mange pci-express kort de vil uten at jeg bryr meg inntil jeg oppgraderer resten av PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå