pgdx Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg mener at det først het "Digital Video Disc", men senere ble omdøpt til "Digital Versatile Disc". Min kompis mener omvendt. Hvem blir eid? Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg holder meg deg. (Kompisen din blir eid.) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 vel, hvis det heter "Digital versitile disc" nå, er det da bare naturlig at Digital Video Disc kom først, for så å bli omdøpt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Hvis det er en dvdfilm heter det digital video disc, er det noe annet heter det digital versatile disc... verre er det ikke. Det et digital video disc først siden det var til film dvd'er ble brukt først. Endret 29. februar 2004 av SBS Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Skal jeg svare jeg og? Nei tror jeg lar være Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 At Digital Video Disk var det første navnet er det ikke tvil om, men nå er det vist slik at de som laget DVD-formatet bestemte en gang i 1999 at DVD bare er tre bokstaver som ikke står for noe spesielt. Hvis det er en dvdfilm heter det digital video disc, er det noe annet heter det digital versatile disc... verre er det ikke. Nei. DVD med film på kalles DVD-Video. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Men nå er det vist slik at de som laget DVD-formatet bestemte en gang i 1999 at DVD bare er tre bokstaver som ikke står for noe spesielt. Har du noen lenker til dette? Jeg tror at DVD faktisk står for noe, og det noe er "Digital versatile disc". Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 digital video disc kom først ..så oppdaget de at DVD'en kunne brukes til så mangt (spill/backup disk/annet) ..derfor døpte de det om til Digital versatile disc Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 digital video disc kom først ..så oppdaget de at DVD'en kunne brukes til så mangt (spill/backup disk/annet) ..derfor døpte de det om til Digital versatile disc Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 digital video disc kom først ..så oppdaget de at DVD'en kunne brukes til så mangt (spill/backup disk/annet) ..derfor døpte de det om til Digital versatile disc video, data og musikk med andre ord Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Men nå er det vist slik at de som laget DVD-formatet bestemte en gang i 1999 at DVD bare er tre bokstaver som ikke står for noe spesielt. Har du noen lenker til dette? Jeg tror at DVD faktisk står for noe, og det noe er "Digital versatile disc". her har du en: http://www.dvddemystified.com/dvdfaq.html#1.1 Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Men nå er det vist slik at de som laget DVD-formatet bestemte en gang i 1999 at DVD bare er tre bokstaver som ikke står for noe spesielt. Har du noen lenker til dette? Jeg tror at DVD faktisk står for noe, og det noe er "Digital versatile disc". her har du en: http://www.dvddemystified.com/dvdfaq.html#1.1 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Dvd er navnet mitt på hebraisk David = dvd Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Capplex og encyclopedia som begge er store leksikon tar vel neppe feil? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 nå, ingen som kan si noe mere sikkert? jeg har veldig lyst til å drite ut dodraugen2k nemlig.. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) jeg har sagt mitt.. å jeg er fortsatt ganske sikker på det jeg sa lengre oppe i posten. Det med Capplex og encyclopedia støtter jo bare dette enda mer Endret 24. mars 2004 av zacky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå