Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

/me likte ikke den siden.. Artisten er altfor pen til å ha slik presentasjon på nettet..;)

Begynn på nytt er vel det beste, btw; hva skal til for å få lage side til Idol-folkene..? Kjenne dem lissom?

/me vil også lage webside til Idol..,) /me kan lage forslag til neste helg om det er ønskelig..:)

Lenke til kommentar
Noen designforslag?

Når må siden være ferdig..? Har litt mye å gjøre frem til helgen, men har lyst til å prøve å finne på noe..

Funker det..?

Evt kan se om jeg kan fikse noe i kveld.. Nedprioritere prøvelesing..;)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Jeg må også lese til prøve i kveld... Skal beholde naturfag 6er'n. Men ikke stress med det, det var bare en kompis som ville betale litt for at jeg rigget opp en fanside for han.

Gidder du å komme med et forslag, så er jo det bare flott. Men som sagt; ikke sress.

Lenke til kommentar
Jeg må også lese til prøve i kveld... Skal beholde naturfag 6er'n. Men ikke stress med det, det var bare en kompis som ville betale litt for at jeg rigget opp en fanside for han.

Gidder du å komme med et forslag, så er jo det bare flott. Men som sagt; ikke sress.

Er det ikke hennes personlige webside det er snakk om..?

Da fikk pipen en annen lyd, vertfall fra min side..:)

Kan vel alltids lage et forslag uansett, men..

Edit; Sjekk PrivateMessage..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Enig der. Men var ikke så imponert over 2ern heller;

<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">

:no:

Enig i at offisiell/personelig side hadde vært morsommere. Problemet er at TV2 aldri inngår sånne samarbeid. Sendte mail til en TV2-fyr, som lovet å sende over høyoppløselige bilder og annen informasjon til meg i morgen.

Endret av elied
Lenke til kommentar
Enig der. Men var ikke så imponert over 2ern heller;

<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">

:no:

Skulle i hvert fall klart å lage penere side enn din med FP :yes:

Når det er sagt, så syns jeg det er morsomt med sånne side, men her har du nok ikke laget en side som står i stil til dama.

Stine Terese --> Min popstjernefavorittkandidat :w00t:

Lenke til kommentar

eneren var grisedårlig, toeren bedre, men forventet mer grått nedover resten av siden, men grei.

siden du prøvde å lage var ok, men likte ikke at det var tabeller ute å gikk, de var ganske synlige og.. veldig skjematisk oppsett også, men ikke absulutt ikke så gale, muligheter for forbedringer though

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...