elied Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei! Vil noen gi meg konstruktiv respons på denne siden? En viktig ting: fint om jeg får respons på siden, designet og strukturen, og ikke artisten den omhandler. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 /me likte ikke den siden.. Artisten er altfor pen til å ha slik presentasjon på nettet.. Begynn på nytt er vel det beste, btw; hva skal til for å få lage side til Idol-folkene..? Kjenne dem lissom? /me vil også lage webside til Idol..,) /me kan lage forslag til neste helg om det er ønskelig.. Lenke til kommentar
elied Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Noen designforslag? Endret 29. februar 2004 av elied Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Noen designforslag? Når må siden være ferdig..? Har litt mye å gjøre frem til helgen, men har lyst til å prøve å finne på noe.. Funker det..? Evt kan se om jeg kan fikse noe i kveld.. Nedprioritere prøvelesing.. Endret 29. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
elied Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg må også lese til prøve i kveld... Skal beholde naturfag 6er'n. Men ikke stress med det, det var bare en kompis som ville betale litt for at jeg rigget opp en fanside for han. Gidder du å komme med et forslag, så er jo det bare flott. Men som sagt; ikke sress. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Jeg må også lese til prøve i kveld... Skal beholde naturfag 6er'n. Men ikke stress med det, det var bare en kompis som ville betale litt for at jeg rigget opp en fanside for han. Gidder du å komme med et forslag, så er jo det bare flott. Men som sagt; ikke sress. Er det ikke hennes personlige webside det er snakk om..? Da fikk pipen en annen lyd, vertfall fra min side.. Kan vel alltids lage et forslag uansett, men.. Edit; Sjekk PrivateMessage.. Endret 29. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du kunne jo kjørt template as usual da.. Lenke til kommentar
elied Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Hei! Nei, det er ingen privat side. Hun har jo to fansider på nett allerede; - Nr. 1 - Nr. 2 Sjekk dem! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei! Nei, det er ingen privat side. Hun har jo to fansider på nett allerede; - Nr. 1 - Nr. 2 Sjekk dem! 1'ern var sucky sucky. 2'ern var litt bedre.. Mye morsomere om det hadde vært personlig webside da.. Lenke til kommentar
elied Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Enig der. Men var ikke så imponert over 2ern heller; <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> Enig i at offisiell/personelig side hadde vært morsommere. Problemet er at TV2 aldri inngår sånne samarbeid. Sendte mail til en TV2-fyr, som lovet å sende over høyoppløselige bilder og annen informasjon til meg i morgen. Endret 29. februar 2004 av elied Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> @ you, smartboi! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Enig der. Men var ikke så imponert over 2ern heller; <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> Skulle i hvert fall klart å lage penere side enn din med FP Når det er sagt, så syns jeg det er morsomt med sånne side, men her har du nok ikke laget en side som står i stil til dama. Stine Terese --> Min popstjernefavorittkandidat Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 - Nr. 1- Nr. 2 eneren var grisedårlig, toeren bedre, men forventet mer grått nedover resten av siden, men grei. siden du prøvde å lage var ok, men likte ikke at det var tabeller ute å gikk, de var ganske synlige og.. veldig skjematisk oppsett også, men ikke absulutt ikke så gale, muligheter for forbedringer though Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 jeg bør ikke engang uttale meg om hva jeg synes om de 2 der... Til trådstarters side.. *Marvil says: Start over.. (and cfenzo agrees)* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 *Marvil says: Start over.. (and cfenzo agrees)* What else is there to do..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Ikke mye å finne på så jeg laga denne. L I N K www. .no <-- Meg Endret 29. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Idolsandra.com? No offence Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Pent ansikt på hu, men arg, hvorfor har folk sånne fansider egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå