svalbard Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 har den vifta selv.. hvilken vifte, er det den 20 x 20 fra microplex??? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Synes ikke vifta i kabinettet bråker veldig mye. Den bråker riktignok mer enn Centrino Dell'n min, men det må en vel også forvente. Har en 7200rpm disk, som sikkert trenger avkjøling... Kan vel koble ut viften, om en tar sjansen på det.... Lenke til kommentar
obos Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Finnes det ulike kvaliteter på de HD kabinettene? Hva er bra og hva er dårlig? Det ser ut som at det ikke finnes noen tester på nettet Jeg vil ha en som bråker veldig lite, siden jeg skal ha pcen rett ved siden av sengen. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Finnes det ulike kvaliteter på de HD kabinettene? Hva er bra og hva er dårlig? Det ser ut som at det ikke finnes noen tester på nettet Jeg vil ha en som bråker veldig lite, siden jeg skal ha pcen rett ved siden av sengen. finner en her. Lenke til kommentar
obos Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Nice svalbard. I bow before u master. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå