TLZ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Da har eg endelig fått opp ny side, og denne gangen med litt innhold! her: http://ats.webmail.no/tlz/?LangID=EN&Page=Frontpage Håper på konstruktiv kritikk... Off Topic:Noen som vil linke med meg? EDIT! : Har lagt opp nytt bildesett/design. Er det bedre enn forige? Nye Design ("Eye") Gamle Design ("04") Endret 24. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Vakkert, det må jeg si.. Minus: header'en sluker litt for mye av oppmerksomheten min, men den er så fancy at det gjør egentlig veldig lite.. Denne får 4 brennende NSB-logoer av meg. edit: wooh! innlegg nr. 100! Endret 29. februar 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Bortsett fra noen skriveleifer her og der, ser det jo ganske bra ut! Men hva vet jeg ... _ johanf Lenke til kommentar
armatua Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Greit design, men det er litt krevende å lese lys font på mørk bakgrunn. Uansett, godt jobba Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ser bra ut det der Kan ikke komme på noe spesielt dårlig med siden. Litt treig å laste, men jeg antar at dette bare er en midlertidig host (?) Karakter: 4 Jam's Lenke til kommentar
bernini Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Her var det nok kryss ja.. Gjennomført og flott.. Kanskje du burde lage en litt mer fancy meny som står i stil med resten av siden. Ellers kan jeg ikke peke på noe spesielt negativt. Kanskje litt for voldsom, men det kan også være at jeg liker de enklere. Kanskje prøve uten kryss i bakgrunnen? Må vel herme etter karakterskala jeg også : Gir den en 4'er på Gordito's ultra-fancy-grafiske-karakterskala?: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 Endret 29. februar 2004 av gordito Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det de andre her har nevnt + at thumbnail-greiene er for store (ikke antall px) Tror den får en 4'er på PT's ultrahippe karakterskala: Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Slett ikke verst dette, mørke sider er vanskelig å lage... Likte ikke helt skillet mellom menyene. Kanskje en annen farge? Kanskje litt stor header i forhold til tekst...? Syns setningene ble litt lange når de dekte hele siden. Er i godt humør, og i tillegg til at du har fått et så bra resultat med en mørk side så får den 5 ilderer... Endret 29. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 synes siden er fin, men kanskje bamgrunnen er en smule mørk? ellers nais. får en 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 kanskje litt lite innhold, kommer vel gjerne med tiden. fin side Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 slenger meg på jeg også; Siden er sånn passe bra, litt oldschool photoshop men du får 4 Kim'er Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Har lagt opp nytt bildesett/design. Er det bedre enn forige? Nye Design ("Eye")Gamle Design ("04") Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Veldig fint og mystisk bilde, men hvis du har tenkt å ha noe fornuftig innhold på siden din, er det ikke bra å ha en så "eye-catchy" header Endret 25. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Helt grei. Litt over middels, men absolutt ikke dårlig. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Pen side! nyeste er definitivt den beste, kun to ting å sette fingeren på.. Som tidligere nevnt: litt mere fancy meny hadde gjort seg -tror jeg.. Kontaktskjemaet var - i mine øyne fælt, bruk css til å lage solid borders og posisjonere elementene, så blir det lekkert. alt i alt: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg vet du har utrolig potensiale og talent i PhotoShop. Det savner jeg at du viser på denne sida. Oppbyggninga/oppsett er fint det, og menyen blir veldig FrontPage 1995 aktig. Kan du ikke prøve å lage noen knapper? Du er kjempegod i PS, det ser jeg av deviantART, så hvorfor ikke bruke det også på hjemmesida? Dette er mer enn godt nok, men jeg vet du kan så mye bedre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Takkker for svar. Menyen, den er bygget på enkle linker fordi de er veldig enkle å forandre. Har ikke bestemt meg 100% for hvilke seksjoner siden skal inneholde enno. Men mer fancy meny kommer kanskje etter hvert. Takker for forslag. Innhold: Eg holder på med et pubsys for siden. Den har eg allerde laget for bloggen.(Men dessverre må eg reskrive blogposteren da eg mista den i hd-krasj). Innhold kommer etter hvert. Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Siden din er ikke 100% valid. Prøv å fiks alle feila! Ellers veldig bra Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Siden din er ikke 100% valid. Prøv å fiks alle feila! Ellers veldig bra den renderer i Opera, Firefox og IE. Da er eg fornøyd. Kanskje eg gidder å gjøre den validerbar en dag... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Og alle dere med disse idiotiske karakterskalaene, les her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=234535 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Og alle dere med disse idiotiske karakterskalaene, les her:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=234535 *kremt* Denne tråden ble opprettet midt i den store karakterskala-bølgen.. Se på datoene på innleggene så skjønner du! Ikke noe som har skjedd på en stund, m.a.o. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå