Zardoz Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Bruker Nero v6. Når jeg skal lage en ny kompilering får jeg feilmelding om at "Device is already in use". Mener bestemt at dvd-brenneren ikke blir brukt av et annet program, men det _kan_jo tenkes at jeg har oversette noe. Brenneren er en Pioneer DVD-RW DVR-105. Takkenmlig for refleksjoner Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg nekter å gi opp håpet om at noen har peiling her! Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hmmmm hørtes ut som nesten den samme feilmeldingen jeg fikk når jeg hadde et eller annet program som hadde acess til dvd/cd brenneren som foreks. windows mediaplayer, pass på det at det ikker er noen andre programmer som henter info ut i fra dvd når du skal lage cd dvd plater Mvh Ole Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Hmmmm hørtes ut som nesten den samme feilmeldingen jeg fikk når jeg hadde et eller annet program som hadde acess til dvd/cd brenneren som foreks. windows mediaplayer, pass på det at det ikker er noen andre programmer som henter info ut i fra dvd når du skal lage cd dvd plater Mvh Ole Dette høres jo fornuftig ut, men hvordan går jeg frem? Åpner Task Manager og lukker alle suspekte prosesser? Tar gjerne imot ideer her nå Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Løste problemet ved å avinstallere deler WinOnCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå