just me Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hallo http://your-search.cc/ har blitt startside og jeg får ikke fjernet den, jeg har prøvd Ad-aware og Spybot men får forsatt ikke fjernet den. Er det noen som har noen tips på hvordan jeg kan få fjernet den som startside? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Eg har hatt det samme problemet! Eg fek det ikkje vek så eg tok og formaterte heile hardiskken. Hugs og søke ofte med ad-aware og ha ein godt brannmur Endret 29. februar 2004 av eddielie30 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Poste i rett kategori er sikkert en løsning siden dette ikke er et hardwareproblem Flyttes. Lenke til kommentar
$ig Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Søk etter den i registert.... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Dette ble feil. Endret 29. februar 2004 av ghbing Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 SpySweeper Der er det noe som heter homepage shield eller noe slikt, og da setter du en fast hjemmeside, og må godkjenne før den kan bli endret igjen. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du kan prøve å laste ned dette å kjøre en scan. Kan muligens finne noe snusk... skader ihvertfall ikke å prøve Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Her er en "fin fin" side Prøv diverse programmer derfra og du finner nok noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå