silverfox Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Den ekstra braketten som følger med har 2 stk Usb kontakter som jeg ikke får til å fungere. Det skal ikke være behov for noen jumper endringerr, bare å koble den til på rett kontakt på hovedkort. Men hos meg er den som sagt helt død. USB - kontaktene som er integrert på hovedkortet fungerer helt fint, men ikke disse ekstra kontaktene. Er det noen som har funnet ut hva som gjør dette, jeg er nok ikke den eneste som har problem med dette. Hadde satt pris på en tilbakemelding fra noen som har løst problemet... Mr Flower - Power Lenke til kommentar
atlef Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Se i bios, under Integrated Peripherals, andre linje. Sett denne til [V1.1+V2.0] . Se om ikke det hjelper. Mvh Meg. Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Denne har vært aktiveret ei god stund, påvirket ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 En kompis hadde samme problemet med rev. 2.0 av dette hovedkortet, inntil han oppdaterte bios til siste version (1007). Kanskje dette kan være redningen for deg også? Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Dessverre har jeg brukt denne biosen siden den var sluppet. Så problemet mitt er nok ikke her. .. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Da er det vel bare å konstatere at enten bracketen eller utgangen på hovedkortet er ødelagt... så fremt at du har 'enablet' alle (6?) USB-utgangene i bios. Lurer på om kanskje default er 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå