KnightJoker Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Hvordan kan man lage Mp3 ut av windows media-lydfil. Det fungerer ikke å legge denne filtypen inn på en Mp3 spiller. Er det noen som vet hva jeg må gjøre? ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 29. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 1) er filen laget av windows media player er den sansynlighvis beskyttet og kan ikke spilles av på en mp3 spiller, eller en annen data. tror det finnes progs som fjerner dette thoug 2) last ned et program som gjør om wma til mp3. kommer ikke på noen i farta, men finnes mange. Lenke til kommentar
KnightJoker Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg lastet ned noen program, men de tok ikke windows media-lydfil. Noen som vet om et program som er ordner dette? Lenke til kommentar
R.S.S Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Formatet er vel WMA, det finnes mange programmer som kan konvertere WMA til mp3, men flesteparten av disse koster penger. Jeg brukte en gang et program som het "WMA workshop", de hadde en 2 ukers gratis trial-version, men etter disse 2 ukene kostet det penger. Prøv å søke på WMA converter eller noe slikt i google. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 husker ikke akkurat hva det heter men mener det var mach media jukebox eller nå lignende Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 3) poste i rett kategori, et som ikke ligger under "Hardware" Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå