AMDguru1 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg skal kanskje kjøpe vannkjøling og gidder ikke modde kabinettet. Så jeg lurer på jeg vil få en høy temp hvis jeg har to stk av denne radiatoren(hwlabs) og ,denne cpu-blokka og denne på chipset? Grunnen til jeg spør er at jeg har hørt at 80mm-radiatorene suger maks. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vis du har vifte på begge sidene av radiatorene, vil jeg tro at de yter litt bedre en en vanlig blackice pro med 120mm vifte. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Vis du har vifte på begge sidene av radiatorene, vil jeg tro at de yter litt bedre en en vanlig blackice pro med 120mm vifte. Ok. Enn hvis jeg kun kjører ei vifte på hver radiator? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vis du har vifte på begge sidene av radiatorene, vil jeg tro at de yter litt bedre en en vanlig blackice pro med 120mm vifte. Ok. Enn hvis jeg kun kjører ei vifte på hver radiator? ca det samme Vet ikke, men det står jo på hwlabs sine sider hvor mye varme de fjerner da, så finner du jo ut hva som er best. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det kan hende det faktisk holder med en radiator hvis du får til bra luftgjennomstrømning og 'fersk' kald luft og ikke luft som allerede er varmet opp inne i kabinettet. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Takker for svar(Yngvejos og shimano).. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Link til effekten av denne i forhold t il andre radiatorer: ocshoot.no Og en test av radiatoren: ocshoot.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå