steamr Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Noen som har noen idé om hvordan lcd skjermen kan bli ren... Har prøvd rens for vanlig crt skjermer, men den duget ihvertfall ikke.... Vanlig serviett med vann hjalp heller ikke.. Det ser ut til at det er et skikkelig fett lag på skjermen akkurat nå... På tide å finne ut hvordan den blir ren..... Noen forslag....??? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvis du søker på forumet her finner du en rekke tråder som svarer på dette......... Lenke til kommentar
steamr Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Hmm hadde prøvd... men fikke ingen resultat... Men prøvde igjen nå.. Voila, fikk treff... Ihvertfall nesten.... micofiberklut skal visst gjøre susen..... Skal prøve..... Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg bruker en klut som egentlig er beregnet på briller, jeg fukter ca. halve kluten og vasker først over. Så lar jeg det tørke bittelittegranne før jeg finpusser med den tørre delen av kluten. Blir et perfekt resultat, hver gang. ;D Lenke til kommentar
perbl Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Etter sigende så skal ikke microfiberkluter være særlig egnet, da de kan ødelegge antirefleksbelegg på skjermer, og sørge for at du får permanente riper i overflaten. Jeg vil anbefale deg å gå til en optiker, kjøp en brilleklut og bruk denne kombinert med litt vann. Jeg bruker en pose som fulgte med et par Oakley solbriller, og den funker kjempebra, på skjermer på både digitalkamera og laptop, lager hvertfall ikke riper. Sørg for å bruke beskyttelse over tastaturet så du ikke får fettmerker fra taster på skjermen når maskinen er sammenslått. Med fornuftig bruk av en bærbar skal du i utgangspunktet ikke trenge noe annet for rengjøring etter min mening. Endret 29. februar 2004 av perbl Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Etter sigende så skal ikke microfiberkluter være særlig egnet, da de kan ødelegge antirefleksbelegg på skjermer, og sørge for at du får permanente riper i overflaten. Jeg vil anbefale deg å gå til en optiker, kjøp en brilleklut og bruk denne kombinert med litt vann. Jeg bruker en pose som fulgte med et par Oakley solbriller, og den funker kjempebra, på skjermer på både digitalkamera og laptop, lager hvertfall ikke riper. Sørg for å bruke beskyttelse over tastaturet så du ikke får fettmerker fra taster på skjermen når maskinen er sammenslått. Med fornuftig bruk av en bærbar skal du i utgangspunktet ikke trenge noe annet for rengjøring etter min mening. Samme løsning som meg det, det sorte stoffet i de posene er som lagt for LCD-rensing! Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå